Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Startują VeloKorzyści. Bank będzie naliczał punkty za płatności, wpływy na konto, zakupy w aplikacji czy posiadanie kredytu

Zgromadzone w danym miesiącu punkty uprawniają do korzystania w kolejnym miesiącu z benefitów przewidzianych za dany poziom aktywności 

VeloBank poinformował o uruchomieniu programu lojalnościowego VeloKorzyści. Rozwiązanie jest o tyle ciekawe, że bank postanowił premiować aktywność klientów w korzystaniu z różnych produktów bankowych, podczas gdy zwykle dostępne w bankach programy lojalnościowe skupiają się na zbieraniu punktów tylko za płatności lub na oferowaniu klientom rabatów u partnerów banku. W tym aspekcie VeloKorzyściom będzie więc bliżej np. do niedawno uruchomionego programu InPostu, w ramach którego m.in. za nadawanie i odbieranie paczek zbiera się InCoiny, niż do rozwiązań bankowej konkurencji.

Przeczytajcie także: Jak i gdzie zapłacicie kartami PayPo

Klienci VeloBanku, którzy przystąpią do VeloKorzyści, będą otrzymywać punkty za niemal każdą aktywność związaną ze swoimi finansami, np. za transakcję kartą lub Blikiem (1 punkt), wpływ na konto (10 punktów za 1 tys. zł), zakup biletu komunikacji miejskiej czy płatność za przejazd autostradą w aplikacji mobilnej (3 punkty). Dodatkowo punktowany będzie sam fakt korzystania z wybranych produktów, np. karty kredytowej (30 punktów) czy kredytu hipotecznego (70 punktów), aktywnych płatności mobilnych Apple Pay lub Google Pay (5 punktów) czy utrzymywanie salda konta oszczędnościowego na poziomie powyżej 1 tys. zł (20 punktów).

Do punktów bazowych (za określone produkty) w każdym miesiącu dodawane będą punkty za bankowanie. A to, ile łącznie ich klient uzbiera w danym okresie, przełoży się na jego poziom w programie w kolejnym miesiącu. Przewidziano cztery poziomy (na kolejne wchodzi się po przekroczeniu progów 50, 100 i 150 punktów w danym miesiącu), a każdemu z nich odpowiada inny zestaw bonusów.

Na najwyższym poziomie klient może liczyć na darmowe ubezpieczenie Pakiet Medyczny Allianz Partners w wariancie indywidualnym, 20 proc. zniżki na ubezpieczenie komunikacje OC/AC od Link4 czy moneyback za opłacanie rachunków i płatności za parkingi, autostrady i bilety w wysokości 50 zł do wykorzystania na platformie VeloMarket. Na niższych poziomach wartość benefitów będzie odpowiednio uboższa. W ramach programu uczestnicy mają także otrzymywać rabaty w popularnych sklepach internetowych.

Przeczytajcie także: Monese będzie mieć nowego właściciela

Jak wspomniałam, w bankach działa już sporo innych programów lojalnościowych. Natomiast zwykle mają one nieco inny charakter. Niedawno Pekao informowało o uruchomieniu Okazji z Żubrem, w ramach których umożliwia klientom skorzystanie ze specjalnych ofert i zniżek w sklepach stacjonarnych i internetowych. Credit Agricole oferuje Klub Korzyści, płacący kartami Citi mogą korzystać z programu Citi Specials, a klienci Millennium ze swojej aplikacji mają dostęp do platformy zakupowej goodie. Z kolei mBank, w ramach mOkazji zwraca cześć kwoty wydanej u partnerów programu, a docelowo ma zamiar skłonić klientów także do kupowania za pośrednictwem aplikacji bankowej, o czym więcej w tekście: Marketplace mBanku dostaje skrzydeł? W pilotażu "mOkazje zakupy" może uczestniczyć już pół miliona klientów.

W wielu bankach, w tym w VeloBanku, działa zaś program Mastercard Bezcenne Chwile. W jego ramach za płatności kartą z logo Mastercarda uczestnicy dostają punkty (zakupy u partnerów programu premiowane są ich większą liczbą), które później można wymienić na nagrody.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies