Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Nowe wzory kart w VeloBanku i PKO BP. Velo proponuje grafiki w stylu pop art, PKO BP kusi fanów Ekstraklasy

Karty VeloBanku wyróżniają się także tym, że dane ich posiadaczy przeniesiono na rewers

VeloBank oraz PKO poinformowały o wprowadzeniu do swojej oferty nowych wizerunków kart płatniczych. W przypadku VeloBanku utrzymane w stylu pop art obrazy zostały stworzone przez jednego z pracowników banku, który wykorzystał aplikacje graficzne. Na kartach widać takie motywy jak cyklista, muzyk grający na skrzypcach, oko i usta.

Przeczytajcie także: mBank przygotował okolicznościową kartę na Great September

VeloBank zaznacza, że wybierając grafikę z nowej serii klienci mogą dać wyraz swoim zainteresowaniem w obszarze sportu, muzyki czy sztuki. Jednocześnie nowe wizerunki nawiązują też do projektów, w które angażuje się bank, jak np. cykl amatorskich wyścigów kolarskich VIA Dolny Śląsk, który VeloBank wspiera jako sponsor tytularny, czy program VeloTalent, w ramach którego instytucja obejmuje mecenatem młodych artystów, naukowców i sportowców.

W celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników, wrażliwe dane przeniesiono na rewers karty. Plastiki wyposażono także w blind notch, czyli wcięcie ułatwiające korzystanie z karty osobom niewidomym i słabowidzącym. VeloBank podkreśla, że karty w całości wykonano z materiałów pochodzących z recyklingu.

Przeczytajcie także: Koniec Masterpassa coraz bliżej

Z kolei w przypadku PKO BP nowe wizerunki pojawiły się w serii kart dla fanów piłki nożnej. PKO jako partner tytularny rozgrywek Ekstraklasy oferuje plastiki z grafikami każdego z 18 klubów ligi. Od sierpnia do tego zestawu dołączyły karty dla kibiców Motoru Lublin i GKS-u Katowice, których kluby po odpowiednio 32 i 19 latach powróciły do najwyższych rozgrywek piłkarskich w Polsce. Po roku przerwy do galerii wróciła też karta dla kibiców Lechii Gdańsk. Zmieniono także wizerunki kart Cracovii i Pogoni Szczecin, a z kolei Jagiellonia Białystok zaproponowała nowy wizerunek swojej karty z okazji zdobycia Mistrzostwa Polski w poprzednim sezonie. Projekty kart przygotowane zostały przez kluby we współpracy z bankiem.

Fot. Maciej Bednarek

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies