Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Płatności odroczone PragmaPay wkrótce w bramce Tpay

Sklepy internetowe, korzystające z bramki płatniczej Tpay, mogą udostępniać usługę PragmaPay klientom biznesowym

Jak dowiedział się serwis cashless.pl, usługa PragmaPay niebawem doczeka się pierwszego komercyjnego wdrożenia. Wkrótce nowe narzędzie będą mogły udostępniać klientom wszystkie sklepy internetowe korzystające z bramki płatniczej Tpay. Za pomocą PragmaPay płacić mogą klienci biznesowi kupujący produkty na faktury.

– Jednym z kluczowych czynników naszego rozwoju jest spełnianie oczekiwań klientów, którzy coraz częściej zgłaszali potrzebę otrzymania narzędzia ułatwiającego firmom finansowanie większych zakupów. Dlatego zdecydowaliśmy się wdrożyć płatności odroczone i ratalne PragmaPay – mówi Magdalena Stranz-Sobalkowska, Chief Commercial Officer w Tpay.

Przeczytajcie także: Blik wkrótce może pojawić się w aplikacji Revoluta

PragmaPay to kierowana do klientów biznesowych nowa marka płatności odroczonych, podobnych do usług tego typu znanych z rynku konsumenckiego. – PragmaPay pozwala na opłacanie firmowych wydatków online i ich spłatę nawet po 60 dniach lub rozłożenie płatności na raty. Dzięki PragmaPay kupujący nabywa towar lub usługę i może prowadzić biznes bez zastojów. Sprzedający zaś otrzymuje płatność od razu, bez konieczności oczekiwania np. na termin z faktury – mówi Danuta Czapeczko, wiceprezeska PragmaGO.

Maksymalny limit płatności PragmaPay wynosi 50 tys. zł. Kupujący, jeśli spłacą należność w ciągu 14 lub 30 dni, nie ponoszą z tego tytułu żadnych kosztów. Po tym okresie następuje automatyczna prolongata płatności na sześć oprocentowanych rat. Płacąc za pomocą PragmaPay można też od razu wybrać płatności ratalne – w takim wypadku należność można rozłożyć na 12 rat. Koszt obsługi zadłużenia dla okresów ratalnych wynosi średnio 1,5 proc. miesięcznie, w zależności od okresu kredytowania. Minimalna wartość zakupów, które można sfinansować dzięki PragmaPay, wynosi 100 zł.

Każda firma, która będzie chciała skorzystać z PragmaPay, będzie oczywiście musiała poddać się procesowi badania wiarygodności finansowej. Jest on całkowicie zdigitalizowany. Wszystko odbywa się online. Decyzja o przyznaniu finansowania jest automatyczna i, jak zapewnia usługodawca, ma zapadać nie dłużej niż w ciągu 3 minut. Klient podaje jedynie podstawowe dane o firmie. Nie są wymagane żadne dodatkowe dokumenty, czy faktury potwierdzające zakupy.

Przeczytajcie także: Oto nowa marka na rynku płatności odroczonych

Firmy, korzystające z bramki płatniczej Tpay, mogą swobodnie zarządzać metodami płatności, a tym samym decydować, czy chcą zaoferować swoim klientom PragmaPay w formie odroczonej, ratalnej, czy w obu opcjach. Klienci Tpay w pierwszych trzech miesiącach od uruchomienia usługi mają otrzymać promocyjne stawki za udostępnienie metody swoim konsumentom. W określonym czasie prowizja od transakcji będzie mieścić się w przedziale 1-2 proc., w zależności od oferowanej formy płatności (odroczonej czy ratalnej). Po okresie promocyjnym koszty udostępnienia PragmaPay wyniosą 2-3 proc. Sklep internetowy, aby zaoferować PragmaPay, nie musi podpisywać umowy z PragmaGO.

Przypomnę, że Tpay umożliwia już klientom indywidualnym korzystanie z płatności odroczonych PayPo, Twisto oraz Blik Płacę Później. A o tym, że PragmaGO wprowadza własną markę płatności odroczonych, mogliście przeczytać jako pierwsi w serwisie cashless.pl wiosną bieżącego roku. Więcej na ten temat tutaj.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies