Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ciekawy sojusz na polskim rynku ubezpieczeniowym. Colonnade nawiązało strategiczną współpracę z Unilinkiem

Agenci Unilinka zyskają dostęp do specjalistycznych ubezpieczeń oferowanych przez Colonnade

Polski oddział Colonnade poinformował o nawiązaniu strategicznej współpracy z Unilinkiem, czyli największą polską multiagencją. Dzięki partnerstwu agenci Unilinka zyskają dostęp do nowych produktów.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenie PKO Życie można kupić w aplikacji IKO

Colonnade to ubezpieczyciel, który nie stoi w pierwszej linii najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Wynika to z faktu, że firma nie oferuje ubezpieczeń komunikacyjnych (najbardziej znanych i popularnych w Polsce). I choć sprzedaje też polisy dla klientów indywidualnych, to jednak za dużą część jej biznesu odpowiadają klienci korporacyjni, a jej wyróżnikiem są produkty niszowe, mocno specjalistyczne. W serwisie casless.pl mogliście przeczytać np. o tym, że Colonnade jako jedyne w Polsce zaoferowało polisę Event Protect, chroniącą organizatorów imprez na wypadek konieczności odwołania wydarzenia. Firma ma również bogatą ofertę ubezpieczeń finansowych, w tym np. Tax Protect, czyli polisę kierowaną do wszystkich firm oraz instytucji występujących w roli podatnika, płatnika lub inkasenta podatków lub składek na ubezpieczenia społeczne na wypadek naruszenia prawa podatkowego oraz przepisów karno-skarbowych.

Współpraca Colonnade z Unilinkiem ma zapewnić agentom dostęp do specjalistycznych ubezpieczeń, jak jak np. D&O (ochrona dla władz firm), ubezpieczenia szkód środowiskowych czy ochrona z zakresu cyberbezpieczeństwa. Możliwość oferowania takich polis może się przełożyć na wzmocnienie relacji pośredników z ich klientami biznesowymi.

Przeczytajcie także: Genertel wchodzi do Polski

Jednocześnie nie należy zapominać o odnodze Colonnade zajmującej się ubezpieczeniami dla klientów indywidualnych, takimi jak polisy turystyczne czy NNW. Również w tym zakresie agenci Unilinka mają odczuć zmianę na plus w związku z możliwością oferowania przygotowanych wspólnie przez partnerów programów ubezpieczeń szkolnych czy turystycznych.

Z kolei z perspektywy Colonnade, które dotychczas współpracowało głównie z brokerami, partnerstwo z Unilinkiem to dostęp do ogromnej sieci dystrybucji. Pod skrzydłami Unilinka działa 14 tys. agentów, co czyni z tego podmiotu największego dystrybutora w Polsce.

To też kolejny krok ubezpieczyciela w zwiększaniu swojego dotarcia do klientów indywidualnych. Warto przypomnieć, że niedawno Colonnade po raz pierwszy udostępniło swoją ofertę w porównywarce – polisy turystyczne ubezpieczyciela można znaleźć w Rankomacie.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies