Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Przy pomocy InPost Pay można już płacić w 240 sklepach

Wśród sklepów, które akceptują płatności InPost Pay, na razie nie ma jednak największych graczy w polskim e-commerce

InPost pochwalił się właśnie przekroczeniem 3 mln użytkowników usługi InPost Pay. Spółka nie podała jednak, jak dużo osób z tej bazy aktywnie korzysta z nowego rozwiązania, bo sama rejestracja w usłudze to jeszcze nie wszystko. Mnie jednak bardziej niż liczba osób, które np. z ciekawości aktywowały nową funkcję w apce, interesuje liczba i nazwy sklepów, w których za pomocą nowego narzędzia można płacić za zakupy.

Przeczytajcie także: InPost uruchomił własny sklep internetowy

Jak się okazuje, sieć akceptacji InPost Pay liczy już 240 przedstawicieli e-commerce. To niedużo biorąc pod uwagę fakt, że na polskim rynku działa prawie 70 tys. e-sklepów. Trzeba jednak zauważyć, że w ciągu minionego kwartału operatorowi paczkomatów udało się więcej niż podwoić liczbę sklepów przyjmujących płatności InPost Pay. Pod koniec marca w serwisie cashless.pl podliczyliśmy, że tym narzędziem można było płacić w 110 miejscach w internecie.

Co ciekawe wśród sklepów akceptujących InPost Pay wciąż nie ma największych przedstawicieli branży e-commerce w Polsce. I nadal aktualne jest pytanie, czy zdecydują się kiedyś na wdrożenie, porzucając obawy o utratę kontroli nad procesem zakupowym czy o konkurencję ze strony samego InPostu.

Przeczytajcie także: W tym roku liczba sklepów internetowych w Polsce przekroczy rekordowe 70 tys.

Na razie wśród najbardziej znanych firm, które zdecydowały się na integrację z InPost Pay, są właściciele takich marek jak: Gandalf, Ryłko, Ochnik, Komputronik, Kubota czy Tantis. Na liście sklepów obsługujących nowy instrument płatniczy znajduje się także własny sklep InPost – Shop Out of The Box. Jego oferta ograniczona jest jednak do podzielonych na kilka kategorii przedmiotów brandowanych markami należącymi do InPostu.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies