Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Comarch wykorzysta usługę mojeID do potwierdzania tożsamości użytkowników platformy Apfino

MojeID to usługa pozwalająca potwierdzić tożsamość poprzez logowanie do bankowości elektronicznej

Użytkownicy platformy Apfino będą mogli potwierdzać swoją tożsamość za pomocą mojeID. Apfino to rozwijana przez Comarch platforma, która skupia się na rozwoju usług cyfrowych dla klientów biznesowych – szczególnie użytkowników systemów ERP. Wspiera przedsiębiorców m.in. w weryfikacji partnerów biznesowych, obsłudze faktur, e-płatności, procesach windykacji oraz faktoringu.

Przeczytajcie także: Okoora o planach w Polsce

MojeID to usługa dostarczana przez Krajową Izbę Rozliczeniową, która umożliwia potwierdzenie swojej tożsamości z wykorzystaniem bankowości elektronicznej. Aby się uwierzytelnić, użytkownik loguje się do swojego banku, gdzie wyraża zgodę na przekazanie niezbędnych danych. Następnie jest automatycznie przekierowywany na platformę, ale już z potwierdzoną tożsamością. Co istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa, bank nie zna aktywności klienta poza swoim serwisem transakcyjnym, a administrator zewnętrznego portalu nie zna danych logowania na rachunek bankowy klienta.

Przeczytajcie także: Nowości w portalu Mapa Agentów

Obecnie tożsamość za pomocą bankowości elektronicznej mogą potwierdzać klienci 11 banków komercyjnych oraz ponad 500 banków spółdzielczych, łącznie ponad 22 mln użytkowników. Usługa jest wykorzystywana do weryfikowania tożsamości klientów online przez podmioty z wielu branż, m.in. finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, ochrony zdrowia czy energetycznej.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies