Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
eService rozpoczął instalację terminali na pocztach. Operacja potrwa kilka tygodni

Operator terminali płatniczych zainstaluje ponad 8 tys. urządzeń we wszystkich placówkach własnych Poczty Polskiej

Zgodnie z deklaracjami władz Poczty Polskiej sprzed kilku miesięcy, kiedy ogłaszano rozstrzygnięcie przetargu na dostawcę terminali, jej klienci mieli dostać możliwość płacenia kartami już w czerwcu. Później okazało się, że realizacja projektu nieco się przedłuży. Dziś zwycięzca przetargu – konsorcjum eService i PKO BP poinformował, że właśnie rozpoczął instalację terminali we wszystkich placówkach własnych Poczty Polskiej.

Przeczytajcie także: Pekao odbiera konkurencji użytkowników kart

Zgodnie z komunikatem eService operacja ma potrwać kilka tygodni. W jej trakcie około pięć tysięcy urzędów pocztowych zostanie wyposażonych w ok. osiem tysięcy terminali. Wcześniej w ramach pilotażu tysiąc urządzeń trafiło do pięciuset wybranych placówek Poczty. Z przekazanych statystyk wynika, że skorzystaliście z nich już ponad 100 tys. razy.

Przeczytajcie także: Pięć firm chce budować polską kartę

Poczta Polska to chyba ostatnia wielka sieć detaliczna na polskim rynku, w której dotąd nie można było płacić kartami. W niektórych placówkach terminale wprawdzie były, ale służyły do cash advance, czyli usługi pozwalającej na wypłatę gotówki z rachunku przy pomocy karty. W ostatnim czasie na rozpoczęcie akceptacji płatności bezgotówkowych zdecydowała się między innymi Biedronka a także sieci hurtowni, takie jak Selgros, Makro czy Eurocash Cash and Carry.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies