Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Spółka Autopay uruchomiła pilotaż rozwiązania Click to Pay

Click to Pay to nowy standard płatności w e-commerce przy wykorzystaniu kart bankowych

Fundacja Polska Bezgotówkowa, która działa na rzecz upowszechnienia płatności elektronicznych także w środowisku online, poinformowała o wdrożeniu standardu Click to Pay przez pierwszego operatora płatności online w naszym kraju, czyli spółkę Autopay. Dzięki temu sprzedawcy wkrótce będą mogli zacząć przyjmować płatności za pomocą nowej metody. – To nowoczesna usługa, która podnosi standardy bezpieczeństwa i wygody oraz zwiększa konwersję. Eliminuje też konieczność każdorazowego wpisywania numerów kart i innych informacji podczas dokonywania płatności – mówi Katarzyna Dmitrus, product leaderka w Autopay.

Przeczytajcie także: Poczta Polska wchodzi do systemu Express Elixir

Z komunikatu prasowego Polski Bezgotówkowej wynika także, że wkrótce nowy standard płatności w e-commerce pojawi się także w bramkach kolejnych operatorów. Jeszcze w tym roku ma to dotyczyć takich podmiotów jak: Fiserv Polska, PayNow, PayU, Przelewy24, Tpay oraz Wordline.

W usłudze Click to Pay wykorzystano technologię tokenizacji znaną już z innych rozwiązań jak Apple Pay czy Google Pay. Token w płatnościach zastępuje dane karty, zamieniając je w zaszyfrowany algorytm. Każdy token jest unikalny i tym samym bardzo trudny do odczytania. Click to Pay pozwala na płatności na różnych urządzeniach z dostępem do internetu, takich jak komputer, tablet, czy smartfon. Usługa jest oparta na globalnym standardzie SRC (Secure Remote Commerce). Metoda ta eliminuje konieczność każdorazowego wpisywania numerów kart płatniczych i innych informacji przy płaceniu online.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa o dynamicznycm wzroście płatności mobilnych

Polska Bezgotówkowa, która najbardziej znana jest ze swojego programu wsparcia rozwoju sieci akceptacji kart w stacjonarnych punktach usługowych i handlowych, prowadzi też działania na rzecz upowszechnienia Click to Pay. – Naszym celem jest dostosowanie sieci akceptacji w Polsce do globalnego standardu, aby zmniejszyć liczbę porzucanych koszyków na etapie dokonywania płatności – powiedziała Joanna Erdman, prezeska Fundacji Polska Bezgotówkowa.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies