Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci Biletomat.pl będą mogli się ubezpieczyć na wypadek konieczności rezygnacji z koncertu. Ochronę zapewni Signal Iduna

We wdrożeniu nowego ubezpieczenia Signal Idunę wspierał Sollers Consulting

Signal Iduna rozpoczęła współpracę z serwisem Biletomat.pl. Kupujący bilety za pośrednictwem tej platformy na koncerty, festiwale czy spektakle mogą ubezpieczyć się na wypadek konieczności rezygnacji z udziału w danym wydarzeniu.

Przeczytajcie także: Raport "Insurtechy w Polsce, vol. 3" jest już do pobrania

Ubezpieczenie umożliwia otrzymanie do 100 proc. poniesionych kosztów zakupu biletu, jeśli uczestnikowi przydarzy się nieszczęśliwy wypadek lub choroba, jeśli jego bilet zostanie skradziony, gdy opóźni się odlot samolotu lub odjazd publicznego środka transportu, który uniemożliwi dotarcie na wydarzenie, oraz w innych sytuacjach przewidzianych w umowie. Ochrona rozpoczyna się wraz z chwilą nabycia biletu, a kończy godzinę po planowanym rozpoczęciu wydarzenia.

Nowe ubezpieczenie zostało przygotowane przez Signal Idunę we współpracy z jej partnerem technologicznym, którym jest Sollers Consulting. Jak mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, Sollers wspiera ubezpieczyciela we wdrażaniu rozwiązań z zakresu embedded insurance (ubezpieczeń wbudowanych).

Przeczytajcie także: Colonnade wprowadza ubezpieczenie Event Protect

A samo ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wydarzenia kulturalnego czy sportowego staje się już na naszym rynku standardem. Wiele platform do zakupu biletów oferuje je swoim klientom – przykładowo z platformą biletyna.pl współpracuje Colonnade, Going ma ubezpieczenia od Uniqi, a eBilet.pl od PZU. Ochronę na wypadek konieczności rezygnacji z wydarzenia mogą też zapewnić sobie klienci serwisu Ticketmaster (zapewnia ją Allianz Worldwide Partners), z kolei kupujący na eventim.pl mogą wykupić ubezpieczenie biletu w Ergo Ubezpieczenia Podróży. Do przestawienia własnego rozwiązania w tym zakresie szykuje się też Balcia – ubezpieczyciel chce zaproponować polskim klientom aplikację, w której m.in. będzie można kupować wejściówki na wydarzenia i od razu też obejmować je ochroną. Więcej na ten temat w tekście: Balcia udostępni polskim klientom aplikację mobilną. Znajdą w niej nie tylko ubezpieczenia.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies