Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
InPost nawiązał współpracę z Mastercardem i Visą. Chce rozwijać InPost Pay

Ogłoszone dzisiaj umowy dotyczą już przeprowadzonych wdrożeń w ramach usługi InPost Pay

W nadesłanych dzisiaj dwóch komunikatach prasowych InPost informuje o nawiązaniu współpracy z Mastercardem i Visą. Jej celem jest rozwój usługi InPost Pay. Jednak w komunikatach brakuje szczegółów dotyczących kooperacji – przypomnę, że użytkownicy InPost Pay już mogą dodawać do aplikacji karty zarówno Visy jak i Mastercarda. Biuro prasowe InPostu w odpowiedzi na moje pytanie w tej sprawie przekazało, że ogłoszone dzisiaj umowy to oficjalne potwierdzenie już przeprowadzonych wdrożeń.

Przeczytajcie także: Pekao wchodzi w kredyty ratalne w sklepach stacjonarnych

InPost Pay to nowa usługa, której zadaniem jest ułatwienie szybkiej finalizacji zakupów internetowych. Jest to moduł w aplikacji InPost Mobile, z której korzysta 12 mln klientów z Polski. Po zapamiętaniu ulubionego paczkomatu oraz preferowanej metody płatności, a więc np. dodaniu karty bankowej, zamówienie w sklepie współpracującym z InPostem można sfinalizować jednym przyciskiem – płatność zostanie zrealizowana z rachunku podpiętej karty, a przesyłka dostarczona do paczkomatu. InPost Pay wygrał w tegorocznym plebiscycie Cashless Pay, w kategorii Najciekawszy projekt płatniczy roku.

Przeczytajcie także: Revolut wprowadził karty eSIM

Niedawno o przyszłości InPost Pay w rozmowie z serwisem cashless.pl opowiadał Szymon Wałach, wiceprezes InPostu. Stwierdził, że obecnie spółka kładzie nacisk na rozwój sieci akceptacji dla nowej usługi. Zamierza też rozwijać jej funkcjonalność, m.in. o płatności odroczone. A w przyszłości InPost Pay ma też pojawić się na innych rynkach, na których działa polska firma. Więcej na ten temat w tekście Co dalej z InPost Pay? Usługa trafi za granicę a w aplikacji pojawią się nowe funkcje, w tym prawdopodobnie płatności odroczone.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies