Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Allianz Partners udostępnia aplikację dla podróżnych allyz. Na razie mogą z niej korzystać klienci z Francji, Niemiec i Holandii

Aplikacja ułatwi korzystanie z ubezpieczenia turystycznego, ale pomoże też ułatwiać organizowanie wyjazdu i wspierać w trakcie podróży

Allianz Partners poinformował o wprowadzeniu na rynek aplikacji mobilnej allyz. Narzędzie ma zapewniać turystom wiarygodne porady przydatne w podróży, a także dostęp do pakietu świadczeń ubezpieczeniowych. Na razie aplikację udostępniono klientom z Francji, Niemiec i Holandii, a w planach jest jej dalszy rozwój.

Przeczytajcie także: Simplea wchodzi do Polski

Aplikacja ma zapewniać podróżującemu spokój ducha. Dlatego oprócz usług ubezpieczeniowych i pomocowych, które są rdzeniem działalności Allianz Partners, allyz została obudowana szeregiem innych udogodnień. Jeszcze przed urlopem użytkownik znajdzie w niej inspiracje do zaplanowania wyjazdu, zyska dostęp do informacji o lokalnych usługach, czy poczekalni na lotniskach, a także przechowa w apce dokumenty dotyczące podróży. W razie problemów zdrowotnych, można skorzystać z dostępnego w aplikacji czatu z lekarzem. Za jej pośrednictwem można też oczywiście zgłaszać roszczenia z ubezpieczenia.

Dodatkowo użytkownicy allyz zyskają też bezpłatnie 6-miesięczny dostęp do rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, takich jak VPN, program antywirusowy, ochrona tożsamości online czy ochrona ubezpieczeniowa na wypadek cyberincydentów.

Przeczytajcie także: Koniec ubezpieczeń w Amazonie

Aplikacja mobilna to nowość zbudowana na bazie już wcześniej funkcjonującego portalu o tej samej nazwie. Teraz jednak użytkownik może z wszystkich udogodnień korzystać na swoim telefonie – zarówno z systemem Android, jak i iOS. Dostęp do funkcjonalności aplikacji otrzymają klienci, którzy kupili polisę turystyczną Allianz Partners.

Od strony technologicznej Allianz Partners oparł się na doświadczeniu insurtechu Simplesurance, który półtora roku temu przejął. Zaś w zakresie usług dla podróżujących ubezpieczyciel korzysta ze wsparcia platformy Amadeus Hey!, która dostarcza m.in. cyfrowego asystenta podróży.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies