Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Kłopoty klientów Curve. Dublowane transakcje, odrzucone płatności, brak wsparcia w rozwiązaniu problemów

Trudności w korzystaniu z usług Curve nasiliły się w ciągu ostatnich kilku tygodni, o czym świadczą m.in. wpisy klientów w Google Play

Jak donoszą czytelnicy cashless.pl, będący jednocześnie użytkownikami kart brytyjskiego fintechu Curve, od kilku tygodni nasilają się problemy w korzystaniu z usług spółki. Potwierdzają to także komentarze klientów np. w Google Play, czyli markecie z aplikacjami na urządzenia z systemem Android.

Wśród najczęściej wymienianych nieprawidłowości wymieniane są problemy ze sfinalizowaniem płatności, odrzucanie transakcji w ramach usługi Go back in time (możliwość zmiany źródła płatności dla transakcji wykonanej w przeszłości), zwielokrotnienie blokad środków dla tej samej płatności, itd.

Przeczytajcie także: Curve żegna się z ubezpieczeniami

Z opinii klientów wynika, że najczęściej problemy w korzystaniu z usług Curve pojawiają się wtedy, gdy płatność realizowana jest z rachunku karty Visa. Biuro prasowe tej firmy w Polsce podało, że w przypadku takich sytuacji użytkownicy powinni kontaktować się z wydawcami kart, czyli najczęściej bankami. Jednak z informacji cashless.pl wynika, że Visa w ostatnim czasie nie wprowadzała żadnych zmian, które mogłyby skutkować odrzucaniem transakcji w usłudze Curve.

Wygląda więc na to, że usterka lub zmiana parametrów rozwiązania dostarczanego przez Curve musi leżeć po stronie tego fintechu. Niestety, jak wskazują czytelnicy, biuro obsługi klientów Curve od dłuższego czasu nie odpowiada na zgłaszane reklamacje. Staram się uzyskać komentarz firmy w tej sprawie. Jeśli go uzyskam, zaktualizuję ten bądź napiszę nowy tekst.

Przeczytajcie także: Curve podnosi prowizje i opłaty

Przypomnę, że Curve to aplikacja mobilna i powiązana z nią karta płatnicza Mastercard. Do aplikacji można dodać karty innych wydawców, a następnie płacić z powiązanych z nimi rachunków za pomocą karty Curve. Wystarczy więc korzystać z jednej karty, aby wydawać środki z różnych kont. Ciekawą usługą Curve jest także możliwość cofania się w czasie, a więc zmiany źródła płatności dla transakcji przeprowadzonej w przeszłości.

Niedawno firma ogłosiła swoje wyniki finansowe uzyskane w roku 2022. Okazuje się, że Curve udało się w tym okresie zwiększyć przychody z ok. 8 mln funtów do ponad 22 mln funtów. Spółka odnotowała jednak także wzrost straty przed opodatkowaniem z ok. 59 mln funtów do ponad 69 mln funtów. Spółka kontynuowała restrukturyzację zatrudnienia i zmniejszanie liczby pracowników. Pochwaliła się także pozyskaniem na rozwój kolejnego finansowania w wysokości 58 mln funtów.

AKTUALIZACJA

Po publikacji materiału otrzymaliśmy odpowiedź Curve. Szczegóły tutaj.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies