Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Czy już pora żegnać się z Fitbit Pay? Polska jednym z 29 rynków, z których wycofane zostaną produkty Fitbit

Dotychczasowi posiadacze wciąż będą mogli korzystać z urządzeń Fitbit na obecnych zasadach. Wydaje się jednak, że przyszłość Fitbit Pay w Polsce jest przesądzona

Właściciel marki Google, który kilka lat temu przejął kontrolę nad producentem urządzeń Fitbit, poinformował o wycofaniu produktów tej marki z 29 rynków w Azji i Europie. Wśród nich znalazła się także Polska. Dobra informacja jest taka, że obecni posiadacze smartwatchy i opasek fitnesowych Fitbit będą mogli z nich korzystać na dotychczasowych zasadach. Oprogramowanie urządzeń ma być na bieżąco aktualizowane a wykrywane błędy – poprawiane.

Przeczytajcie także: Santander wprowadza Fitbit Pay w Polsce

Z przekazanych przez Google'a informacji wynika więc, że użytkownicy Fitbit Pay nadal będą mogli ze swoich płatności korzystać. Wydaje się jednak, że przyszłość tej usługi w Polsce prezentuje się raczej w ciemnych barwach. Zwłaszcza, że w ostatnio wprowadzanych na rynek urządzeniach Fitbit, obok płatności Fitbit Pay, pojawiła się funkcja aktywowania o wiele popularniejszego rozwiązania – Google Pay. Abstrahując od tego, jak długo firma będzie wspierać urządzenia Fitbit sprzedane na polskim rynku, można przypuszczać, że docelowo Google Pay wyprze autorskie płatności Fitbita.

Przeczytajcie także: Pierwsza opaska Fitbit z płatnościami Google Pay

Płatności Fitbit Pay zadebiutowały na polskim rynku w 2018 r. Pierwszym bankiem, który udostępnił klientom to rozwiązanie, był Santander. Później znalazło się w ofercie kilku innych instytucji, takich jak Pekao, mBank, Alior czy Credit Agricole. Nigdy nie cieszyło się jednak zbyt wielką popularnością i ustępowało pod względem liczby użytkowników nie tylko Google Pay czy Apple Pay, ale i bardziej bezpośredniej konkurencji w postaci Garmin Pay. Więcej na ten temat możecie przeczytać np. w tekście Popularność Fitbit Pay i Garmin Pay w Polsce na przykładzie mBanku. Zobaczcie, ilu ludzi płaci smartwatchami.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies