Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Generali pomaga klientom chronić się przed atakami hakerów. Ubezpieczyciel do swoich cyberpolis dodaje klucze U2F

Oferta powstała we współpracy z grupą MCX i producentem kluczy YubiKey

Generali postanowiło wesprzeć swoich klientów firmowych w walce z cyberatakami. Przedsiębiorcy, którzy wykupią w Generali polisę na wypadek cyberincydentów, otrzymają pakiet 10 kluczy sprzętowych U2F.

Przeczytajcie także: Insly pozyskało 1,5 mln funtów finansowania

Klucze U2F pomagają zwiększyć bezpieczeństwo logowania się na różnego rodzaju konta, np. bankowe (usługa dostępna tylko w niektórych bankach), pocztowe, do różnych serwisów, ale też chociażby do systemów firmowych. Ich użytkownik może bowiem zdecydować, że dostęp do tych miejsc może mieć tylko osoba posiadająca klucz sprzętowy, a więc fizyczne urządzenie, które przyłoży do smartfona lub włoży do portu USB w komputerze. Dzięki temu nawet jeśli oszust wykradnie dane logowania prawowitego użytkownika, nie będzie mógł się zalogować, bo nie będzie posiadał jego klucza.

W ramach współpracy z grupą MCX, wyspecjalizowanym dostawcą rozwiązań z zakresu cybersecurity, oraz Yubico – producentem kluczy YubiKey, Generali przekaże swoim klientom pakiet 10 kluczy U2F/FIDO. A jeśli firma chciałaby wyposażyć w klucze większą liczbę pracowników, to będzie mogła skorzystać ze specjalnej oferty MCX, niedostępnej dla klientów detalicznych. Jak podkreśla Generali, klucze sprzętowe są niewielkie, a przy tym wytrzymałe oraz wodoodporne. Można mieć je zawsze przy sobie, a ich obsługa ma nie sprawiać żadnych trudności. YubiKey nie posiada baterii ani daty ważności.

Przeczytajcie także: Unilink przejął jedną z większych polskich multiagencji

Generali oferuje klucze jako dodatek do swojej polisy CyberRED, czyli kompleksowego ubezpieczenia ryzyk związanych z naruszeniem cyberbezpieczeństwo. Ubezpieczenie ma charakter modułowy i w zależności od wybranego wariantu klient może liczyć m.in. na pomoc w złagodzeniu skutków udanego phishingu, wsparcie prawne, finansowe i wizerunkowe w przypadku naruszenia przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, pokrycie kosztów przestoju wynikającego z cyberincydentu czy całodobowe wsparcie ekspertów od cyberbezpieczeństwa. Rozszerzenie oferty o klucze U2F jeszcze bardziej wzmacnia prewencyjny charakter polisy – ubezpieczyciel nie tylko pomoże w razie cyberataku, ale też wspiera firmę w dążeniu do tego, by ataki hakerów nie były skuteczne.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies