Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
ING zmienił stronę logowania na konto. Nie dajcie się zaskoczyć

Od dziś klienci Śląskiego po nowemu logują się na konto zarówno z komputera jak i aplikacji mobilnej

Zgodnie z zapowiedzią sprzed kilku tygodni ING Bank Śląski wprowadził nowe strony logowania na rachunek zarówno w serwisie internetowym jak i aplikacji mobilnej. Klienci zobaczą także nowy układ strony dostępnej po zalogowaniu na konto. Zmiany to pierwszy etap budowy bankowości elektronicznej kolejnej generacji.

Przeczytajcie także: ING zapowiada zmiany w bankowości elektronicznej

Z punktu widzenia osób korzystających z usług Śląskiego ważne jest, by wiedzieć jak nowe strony wyglądają i nie dać się oszukać. Przestępcy często wykorzystują bowiem takie sytuacje do podstawienia fałszywych stron bankowych, za pomocą których wyłudzają dane logowania na rachunek, a następnie kradną pieniądze.

Nowa strona logowania do systemu ING na komputerze wygląda tak:

A na smartfonie – tak:

A co konkretnie się zmieniło? Przede wszystkim dotychczasowy układ elementów na stronie, zarówno przed jak i po zalogowaniu. Dotychczas bank prezentował poszczególne produkty i usługi w kołach ułożonych w kilku poziomach. Zdaniem przedstawicieli ING takie rozwiązanie mogło się podobać. Jednak, jak wskazywały opinie klientów, nie do końca było wygodne.

Na nowej stronie w aplikacji mobilnej na samej górze pojawiły się najważniejsze elementy potrzebne klientowi przed zalogowaniem, a więc np. wykupiony przed chwilą bilet komunikacji miejskiej. Poniżej znalazły się definiowane przez użytkownika skróty, np. generator kodów Blik a na samym dole – sekcja komunikacyjna, np. z alertami dotyczącymi bezpieczeństwa. Jeśli chodzi o stronę logowania na komputerach, pojawiła się większa sekcja dotycząca bezpieczeństwa oraz część poświęcona rozwiązywaniu problemów z logowaniem.

Przeczytajcie także: Citi wraca do tematu sprzedaży polskiego oddziału

Jeszcze więcej zmian czeka stronę główną widoczną po zalogowaniu się na konto. Jeśli chodzi o aplikację mobilną, to dotychczas miała ona układ pionowy, co wymuszało skrolowanie ekranu w dół. Nowa koncepcja sprawia, że takie przewijanie nie jest konieczne. Strona została podzielona na trzy części. W górnej znalazły się wszystkie posiadane przez klienta produkty, które można przesuwać w poziomie. Podobnie jak skróty, samodzielnie definiowane i dostępne w środkowej części strony. Sekcja dolna, to tak jak na stronie przed zalogowaniem – komunikaty i wiadomości z banku. Analogiczny wygląd zyskała strona serwisu po zalogowaniu na komputerze.

A wkrótce w bankowości elektronicznej ING pojawią się kolejne nowości. Wśród nich m.in. weryfikacja przez aplikację mobilną pracownika banku. Gdy doradca będzie dzwonił do klienta, odpowiedni komunikat pojawi się na smartfonie w postaci komunikatu push. Jeśli go nie będzie, klient może się spodziewać, że próbuje się do niego dodzwonić oszust.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies