Agent może wygenerować kilka różnych kodów wielokrotnego użytku, które przekaże klientom indywidualnym lub placówkom oświatowym
Warta przygotowała nowe rozwiązanie do sprzedaży ubezpieczeń NNW szkolnych. Osoby zainteresowane polisą mogą kupić ją online na stronie internetowej Warty, korzystając przy tym z kodu rabatowego przekazanego im przez agenta. Po wpisaniu kodu klient zyskuje niższą cenę, zaś polisa przypisywana jest do danego pośrednika, któremu naliczana jest prowizja za sprzedaż.
Ten model dystrybucji jako pierwszy do ubezpieczeń szkolnych wprowadził serwis bezpieczny.pl, a rozwiązanie chętnie przejęli kolejni ubezpieczyciele. Klienci zyskują bowiem wygodę zakupu online i możliwość wyboru adekwatnego dla siebie zakresu, a agenci chętnie kierują ich na ścieżkę samoobsługową, która odejmuje pośrednikowi pracy, przy jednoczesnym zachowaniu prowizji.
Co ciekawe, w narzędziu wprowadzonym przez Wartę, do agenta nie jest przypisany jeden, z góry narzucony kod rabatowy. Pośrednik może mieć ich kilka, a generuje je sam w systemie agencyjnym ubezpieczyciela, ustalając przy tym, z jakiej zniżki będzie mógł skorzystać klient posługujący się tym kodem. Każdy kod jest wielorazowego użytku. Maksymalny rabat wynosi 10 proc. W panelu sprzedaży agent może potem śledzić efektywność poszczególnych kodów – sprawdzi bowiem, ile kalkulacji wykonano z wykorzystaniem danego kodu i ile polis zawarto.
Aby ułatwić klientowi zakup polisy z kodem, agent może wygenerować specjalny link, który będzie prowadził do strony z już naliczoną zniżką od danego pośrednika. Linki (zarówno te z zaszytym kodem, jak i ogólne, przy których agent dodatkowo podaje klientowi kod do wpisania) pośrednik może przesyłać zarówno do klientów indywidualnych, którzy zapytają go o ubezpieczenie, jak i do szkół, przedszkoli czy żłobków.