Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Bilety24 umożliwiają zakup ubezpieczenia na wypadek konieczności rezygnacji z imprezy. Ochronę zapewni Signal Iduna

Ubezpieczyciel zwróci koszt biletu, jeśli klient nie będzie mógł wziąć udziału w wydarzeniu z przyczyn losowych

W serwisie Bilety24 pojawiła się możliwość zakupu ubezpieczenia na wypadek konieczności rezygnacji z udziału w wydarzeniu. Ochronę zapewnia w tym wypadku Signal Iduna.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenia komunikacyjne w aplikacji Revoluta

Ubezpieczyciel zwróci koszt biletu na wydarzenie kulturalne, sportowe bądź rozrywkowe, jeśli ubezpieczony nie mógł wziąć w nim udziału z przyczyn losowych. Ich katalog liczy 28 pozycji, w tym nagłe zachorowanie, nieszczęśliwy wypadek, śmierć osoby bliskiej, opóźnienie o co najmniej 2 godziny pojazdu komunikacji publicznej, którym ubezpieczony podróżuje na wydarzenie, wypowiedzenie umowy o pracę czy poważna szkoda w mieniu ubezpieczonego.

Suma ubezpieczenia jest równa cenie zakupu biletu, przy czym maksymalnie może to być 5 tys. zł na osobę. Od ceny biletu zależy również wysokość składki ubezpieczeniowej, którą płaci się online przy okazji zakupu biletu w serwisie Bilety24.

Przeczytajcie także: BNP Paribas Cardif dostarczy ubezpieczenia dla klientów Velo

Bilety24 jest kolejnym serwisem, który zdecydował się na współpracę z ubezpieczycielami i zaoferował swoim klientom możliwość zabezpieczenia się na wypadek konieczności rezygnacji z udziału w imprezie. W czerwcu analogiczny program został uruchomiony w serwisie Ekobilet.pl, a za jego przygotowanie odpowiada Europ Assistance. W serwisie cashless.pl mogliście także przeczytać o współpracy serwisu biletyna.pl z Colonnade, Going z Uniqą i eBilet.pl z PZU.

Sprzedaż biletów jest bowiem jednym z bardzo naturalnych kontekstów dla oferowania ubezpieczeń w modelu embedded insurance – czyli przez partnerów nieubezpieczeniowych, jako dodatek do ich oferty. Więcej na temat tego nurtu, a także możliwych kierunków jego rozwoju przeczytacie w tekście: Ubezpieczyciele przestali się bać roli fabryki produktów. Szykują się na embedded insurance.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies