Problem dotyczy zarówno użytkowników aplikacji mobilnej i bankowości internetowej Moje ING, jak i klientów biznesowych korzystających z serwisu ING Business
ING zmaga się z awarią. Problem dotyczy wysyłki kodów autoryzacyjnych w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej Moje ING, a także w ING Business.
Jak informuje bank, kody SMS do autoryzacji operacji mogą w ogóle nie docierać do klientów lub pojawiać się z opóźnieniem. ING prosi klientów, którzy próbowali wysłać przelew i zauważyli, że ich ten problem dotyczy, aby wstrzymali się z wykonywaniem transakcji.
Jednocześnie bank podkreśla, że potwierdzanie operacji PIN-em w aplikacji mobilnej działa prawidłowo.
Problemy pojawiły się dziś ok. godziny 7 rano. Instytucja zapewnia, że pracuje nad przywróceniem poprawnego działania systemów i przeprasza swoich klientów za utrudnienia.
AKTUALIZACJA, godz. 11:05
ING poinformował, że udało się zaradzić problemowi. Obecnie kody SMS mają już działać prawidłowo.