Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria w ING. Nie dochodzą wiadomości SMS z kodem autoryzującym transakcje

Problem dotyczy zarówno użytkowników aplikacji mobilnej i bankowości internetowej Moje ING, jak i klientów biznesowych korzystających z serwisu ING Business

ING zmaga się z awarią. Problem dotyczy wysyłki kodów autoryzacyjnych w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej Moje ING, a także w ING Business.

Przeczytajcie także: ING blokuje karty po wycieku danych

Jak informuje bank, kody SMS do autoryzacji operacji mogą w ogóle nie docierać do klientów lub pojawiać się z opóźnieniem. ING prosi klientów, którzy próbowali wysłać przelew i zauważyli, że ich ten problem dotyczy, aby wstrzymali się z wykonywaniem transakcji.

Jednocześnie bank podkreśla, że potwierdzanie operacji PIN-em w aplikacji mobilnej działa prawidłowo.

Przeczytajcie także: Systemy IT Olsztyna zhakowane

Problemy pojawiły się dziś ok. godziny 7 rano. Instytucja zapewnia, że pracuje nad przywróceniem poprawnego działania systemów i przeprasza swoich klientów za utrudnienia.

AKTUALIZACJA, godz. 11:05

ING poinformował, że udało się zaradzić problemowi. Obecnie kody SMS mają już działać prawidłowo.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies