Klienci BNP Paribas, którzy przystąpią do programu do końca sierpnia, mogą liczyć na dodatkowe korzyści
BNP Paribas dołączył do programu Mastercard Bezcenne Chwile. Klienci indywidualni banku będą mogli przy płaceniu kartami Mastercard zbierać punkty i wymieniać je na nagrody.
Aby zacząć korzystać z programu, klient powinien się najpierw zarejestrować i wyrazić odpowiednie zgody marketingowe. Może to zrobić m.in. w bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile. Dzięki temu będzie otrzymywał punkty za każdą płatność kartą debetową lub kredytową Mastercard (z wyłączeniem kart kredytowych dodatkowych oraz kart wydanych do kont walutowych w euro). Standardowo jest to 1 punkt za transakcję w wysokości 50 zł, ale w przypadku zakupów u partnerów programu, m.in. Allegro, Cinema City czy Decathlon, współczynnik może wynieść od 2 do 8 punktów za każde wydane 5 zł.
Zebrane punkty można wymieniać na nagrody z 11 kategorii, takich jak podróże, gaming, cele charytatywne czy sport. Za utrzymanie płatności kartą na poziomie 3000 zł przez 3 miesiące uczestnik programu uzyska roczny dostęp do strefy premium z bardziej atrakcyjnymi nagrodami.
BNP Paribas informuje również, że do końca sierpnia trwa akcja promocyjna. Osoby, które w tym czasie przystąpią do programu oraz wykonają transakcje na co najmniej 50 zł w ciągu 30 dni od rejestracji, otrzymają dodatkowe 1600 punktów za każdą kartę.
Warto przypomnieć, że BNP Paribas jeszcze do niedawna oferował własny program lojalnościowy – mamBONUS. W lutym poinformowano jednak o rezygnacji z projektu, a z końcem marca zaprzestano naliczania punktów klientom. MamBONUS był jedną z ostatnich tego typu ofert na rynku. Po obniżce prowizji interchange kilka lat temu większość instytucji ograniczyła zakres lub w ogóle zrezygnowała z własnych projektów lojalnościowych. Część podmiotów postanowiła natomiast zaoferować swoim klientom program zarządzany przez organizację płatniczą.
Jak wynika z informacji umieszczonych na stronie programu Bezcenne Chwile, punkty zbierać mogą obecnie klienci Aliora, Pekao, BOŚ, Citi, Edenred, Velo, mBanku, Millennium, PKO, Santandera, banków z grup BPS i SGB, fintechu Zen, a teraz także BNP Paribas.