VeloBank, który aplikację mobilną kolejnej generacji udostępnił kilka dni temu, ma długą listę funkcji, jakie wkrótce chce do niej dodać
Kilka dni temu VeloBank udostępnił swoim klientom aplikację mobilną na smartfony kolejnej generacji. Szerzej pisaliśmy o tym w tekście Już jest! VeloBank udostępnił swoją nową aplikację mobilną. Choć pod względem zestawu funkcji jest ona podobna do poprzedniczki, to ma całkiem nowy wygląd oraz większą wydajność, która umożliwia dalszy rozwój. W dużej mierze opierać się on będzie na udostępnieniu usług stanowiących tzw. wartości dodane do produktów bankowych.
– Klienci mogą już kupować za pośrednictwem naszej aplikacji bilety komunikacji miejskiej oraz opłacać postój w płatnych strefach parkowania. Intensywnie pracujemy także nad tym, aby w najbliższym czasie udostępnić możliwość opłacania przejazdów autostradami – powiedział w rozmowie z cashless.pl Przemysła Koch, członek zarządu VeloBanku. Usługa powstaje przy współpracy z operatorem aplikacji Autopay.
Kolejnym rozwiązaniem, jakie pojawi się w nowej aplikacji VeloBanku, będzie możliwość zarządzania programem lojalnościowym Mastercarda – Bezcenne Chwile, które w wydaniu "zielonego" banku będzie określany mianem VeloChwile. – Znaleźliśmy ciekawy sposób pokazania nagrody i drogi do jej osiągnięcia w ramach programu oferowanego przez naszego partnera. Aktualizacja aplikacji, zawierająca tę nowość, powinna pojawić się w ciągu najbliższych dni – zadeklarował Przemysław Koch.
VeloBank wprowadzi również do aplikacji mobilnej doładowania kart podarunkowych, serwisów streamingowych itd. W dalszej kolejności bank chce zaoferować funkcje umożliwiające lepsze zarządzanie subskrypcjami. – Obecnie jesteśmy na etapie prac koncepcyjnych związanych z tą usługą. Za wcześnie więc, by mówić, jak to konkretnie będzie wyglądać. Jesteśmy jednak przekonani, że taka funkcja jest potrzebna, gdyż widzimy, że coraz więcej osób przez abonamenty czy subskrypcje ma problemy z utrzymaniem pełnej kontroli nad swoimi finansami – uważa członek zarządu VeloBanku.
Natomiast jeszcze w maju uruchomiony zostanie VeloMarket, czyli internetowy sklep z produktami ekologicznymi lub ułatwiającymi zmniejszani swojego wpływu na środowisko naturalne. Znajdą się więc w nim nie tylko takie rzeczy jak ekologiczna żywność czy ubrania, ale także fotowoltaika, pompy ciepła itd. Ambicją banku jest, by klienci mogli skorzystać z kompleksowej usługi, a więc nie tylko kupić instalację fotowoltaiczną, ale także zamówić jej projekt, montaż i finansowanie kredytem, jeśli będzie potrzebne.