Za pomocą nowego narzędzia agent może zaoferować klientowi zarówno assistance krótkoterminowe, jak i roczne, w trzech różnych wariantach
Europ Assistance udostępniło nową aplikację webową dla agentów, za pomocą której szybko wyliczą składkę za assistance samochodowe i dostosują jego zakres do oczekiwań klienta. Dzięki temu pośrednik może łatwo zaproponować ochronę w zakresie assistance jako osobny produkt, a nie tylko jako element pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych. Za pomocą narzędzia może zaoferować klientowi zarówno assistance krótkoterminowe – na 9, 16 lub 30 dni, np. na wyjazd wakacyjny, jak i tradycyjną wersję roczną.
Jak zapewnia Europ Assistance, do przygotowania oferty niezbędne jest podanie zaledwie kilku danych o pojeździe i obszarze ochrony. Po ich wpisaniu wyświetlą się propozycje trzech wariantów, które agent może łatwo porównać i ustalić z klientem, która opcja jest dla niego najbardziej odpowiednia cenowo i pod względem zakresu.
Każdy z wariantów gwarantuje holowanie pojazdu po wypadku lub awarii, naprawę lub wymianę opon czy szyb, jak również usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia. Dodatkowo warianty drugi i trzeci zapewniają samochód zastępczy na od 3 do 14 dni w zależności od rodzaju zdarzenia (awaria, wypadek, kradzież). Ponadto wariant trzeci został rozszerzony m.in. o pokrycie kosztów naprawy pojazdu po awarii, sezonową wymianę opon czy pomoc finansową w przypadku kradzieży auta. Ochroną można objąć auta nie starsze niż 18-letnie.