Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
BNP Paribas z bramką płatniczą. Axepta umożliwia uregulowanie jednej należności za pomocą dwóch różnych metod płatności

Opłata dla przedsiębiorcy jest stała niezależnie od wybranej przez klienta metody płatności i wynosi 0,98 proc.

BNP Paribas udostępnił swoją bramkę płatniczą. Narzędzie o nazwie Axepta ma być łatwe w integracji z wieloma popularnymi platformami, dzięki czemu klienci firmowi BNP Paribas mogą je prosto i szybko wdrożyć do swoich e-sklepów.

Przeczytajcie także: Nest wprowadza bramkę płatniczą od PayTel

Za pomocą bramki Axepta klienci sklepów internetowych mają bezpiecznie i wygodnie płacić za swoje zakupy. Wśród opcji płatności znajdą: szybki przelew, Blika, kartę, Google Pay, Apple Pay, a także kredyt ratalny banku BNP Paribas. Bank zapewnia, że przygotowana przez niego bramka jako pierwsza w Polsce umożliwia również podział kwoty do uregulowania na dwie różne metody płatności (np. część można zapłacić Blikiem, a pozostałą kwotę kartą). Minimalna należność przy korzystaniu z tej opcji to 200 zł.

Z perspektywy przedsiębiorców udostępniających to rozwiązanie w swoich e-sklepach dodatkową zaletą ma być zaś czas uznania kwoty transakcji na ich rachunku – posiadacze kont firmowych w BNP mają otrzymać wpłatę z transakcji niezwłocznie po jej autoryzacji. Axepta ma też się wyróżniać prostotą w zakresie cennika – niezależnie od wybranej przez klienta metody płatności przedsiębiorca zostanie obciążony ujednoliconą opłatą, w wysokości 0,98 proc. kwoty transakcji.

Przeczytajcie także: Użytkowników Allegro Pay czeka ponowna weryfikacja

BNP Paribas informuje także o możliwości integracji swojego narzędzia za stronami firm, które nie prowadzą klasycznego e-sklepu, ale przyjmują płatności online. Instytucja zapewnia również o swoim wsparciu na każdym etapie. Oferuje pomoc wdrożeniową i wtyczki do integracji z takimi platformami e-commerce jak PrestaShop, woocommerce, Magento, opencart, osCommerce oraz Quickcart, a także możliwość integracji poprzez API.

BNP Paribas jest kolejnym w ostatnim czasie bankiem na polskim rynku, który zaoferował bramkę do płatności w e-commerce. Pierwszym był ING, który wprowadził imoje. Później swoje autorskie rozwiązanie o nazwie PayNow zaproponował także mBank, a bramkę od PayTel udostępnił Nest. W ten sposób banki próbują odzyskać rynek, który przejęli niezależni integratorzy płatności internetowych, tacy jak PayU, Przelewy24, Blue Media czy Tpay.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies