Nowe narzędzie Omni zapewni pośrednikom dostęp do wszystkich trzech marek: Compensa, Beesafe i Benefia24 w jednym miejscu
Marki Beesafe oraz Benefia24 trafiają do oferty agentów. Do tej pory polisy sygnowane tymi brandami były sprzedawane tylko w kanałach zdalnych, a szczególnie w przypadku Beesafe, insurtechu z grupy VIG, podkreślany był jego cyfrowy charakter.
Pod obiema markami sprzedawane są ubezpieczenia Compensy. Ubezpieczyciel zdecydował, że umożliwi swoim pośrednikom oferowanie polis również cyfrowych brandów. Dziś udostępnił pierwszej dużej grupie pośredników nowe rozwiązanie technologiczne – Omni, zapewniające agentom łatwy dostęp do ubezpieczeń komunikacyjnych trzech marek: Compensy, Beesafe i Benefia24. Wdrożenia u kolejnych grup agentów mają następować w kolejnych etapach, a docelowo objąć wszystkich pośredników.
Agent nie musi kalkulować każdej propozycji osobno, w różnych systemach – wystarczy, że raz wpisze dane do narzędzia sprzedażowego, z którego korzysta na co dzień do wystawiania polis Compensy, a zobaczy oferty wszystkich wspomnianych marek. Do przygotowania kalkulacji wystarczy jedynie numer rejestracyjny pojazdu i PESEL klienta.
Jednocześnie Compensa poinformowała o wprowadzeniu Zasad Fair Play, czyli określeniu roli agenta jako pierwszoplanowej w dystrybucji ubezpieczeń. Zasady te sankcjonują pierwszeństwo agenta w obsłudze klientów pozyskanych za jego pośrednictwem. – Wierzymy, że działania oparte na zaufaniu i zasadach wzajemnego poszanowania to klucz do dobrej współpracy między nami a naszymi partnerami, szczególnie w momencie, gdy coraz bardziej zanurzamy się z naszymi rozwiązaniami w cyfrowy świat. Zasady Fair Play to podstawa i takie zasady wprowadzamy teraz oficjalnie, czyli sankcjonujemy to, co do tej pory funkcjonowało w sposób niepisany. Świat ubezpieczeń tworzymy wspólnie z naszymi partnerami i dlatego chcemy dbać o najwyższe standardy współpracy – komentuje Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezeska Compensy.