Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zmieni się nie tylko nazwa spółki Blue Media. Rebranding dotknie też aplikację Autopay

Operator aplikacji Autopay poinformował użytkowników, że wygląd apki zmieni się po najbliższej aktualizacji oprogramowania

Użytkownicy aplikacji Autopay otrzymali wiadomość na temat najbliższej aktualizacji apki. Przyniesie ona zmianę wyglądu oraz zupełnie nowy logotyp. Czytelnicy cashless.pl mogli go zobaczyć już w styczniu tego roku, gdy właściciel aplikacji zgłosił go do Urzędu Patentowego. Więcej na ten temat w tekście Blue Media zastrzegły nowe logo Autopay. Zobaczcie, jak wygląda.

Przeczytajcie także: Firma Blue Media zamknie spółkę działającą na Litwie

Informacja o zmianie wyglądu Autopay nie powinna dziwić w związku z ujawnionymi kilka dni temu planami firmy Blue Media, dotyczącymi rebrandingu. Spółka zamierza zrezygnować z dotychczasowej nazwy na rzecz Autopay właśnie. Pod nową marką będzie oferować wszystkie swoje usługi i planuje dalszy rozwój na rynkach międzynarodowych. Więcej o tym przeczytacie w tekście Spółka Blue Media zmienia nazwę. Już wkrótce będzie działać jako Autopay.

Przeczytajcie także: Za pomocą Autopay będzie można płacić także w sklepach internetowych

Ostatnio w Blue Media sporo się dzieje. Całkiem niedawno spółka pozyskała inwestora strategicznego, którym został londyński fundusz Pollen Street Capital. Inwestor ma pomóc sopockiej firmie rozwinąć się za granicą, głównie w Europie Zachodniej i Południowej. Zrezygnowano za to z aktywności na wschodzie Europy, podjęto m.in. decyzję o zamknięciu spółki Autopay Europe zarejestrowanej na Litwie. Firmę opuścił też związany z nią od wielu lat manager Sebastian Ptak.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies