Operator aplikacji Autopay poinformował użytkowników, że wygląd apki zmieni się po najbliższej aktualizacji oprogramowania
Użytkownicy aplikacji Autopay otrzymali wiadomość na temat najbliższej aktualizacji apki. Przyniesie ona zmianę wyglądu oraz zupełnie nowy logotyp. Czytelnicy cashless.pl mogli go zobaczyć już w styczniu tego roku, gdy właściciel aplikacji zgłosił go do Urzędu Patentowego. Więcej na ten temat w tekście Blue Media zastrzegły nowe logo Autopay. Zobaczcie, jak wygląda.
Informacja o zmianie wyglądu Autopay nie powinna dziwić w związku z ujawnionymi kilka dni temu planami firmy Blue Media, dotyczącymi rebrandingu. Spółka zamierza zrezygnować z dotychczasowej nazwy na rzecz Autopay właśnie. Pod nową marką będzie oferować wszystkie swoje usługi i planuje dalszy rozwój na rynkach międzynarodowych. Więcej o tym przeczytacie w tekście Spółka Blue Media zmienia nazwę. Już wkrótce będzie działać jako Autopay.
Ostatnio w Blue Media sporo się dzieje. Całkiem niedawno spółka pozyskała inwestora strategicznego, którym został londyński fundusz Pollen Street Capital. Inwestor ma pomóc sopockiej firmie rozwinąć się za granicą, głównie w Europie Zachodniej i Południowej. Zrezygnowano za to z aktywności na wschodzie Europy, podjęto m.in. decyzję o zamknięciu spółki Autopay Europe zarejestrowanej na Litwie. Firmę opuścił też związany z nią od wielu lat manager Sebastian Ptak.