Insurtechy chcą dotrzeć ze swoją połączoną ofertą do klientów z Polski i zagranicy
Dwa polskie insurtechy – Quantee i Sandis – nawiązały strategiczne partnerstwo. Chcą wykorzystać uzupełniający się charakter swoich usług, aby dotrzeć do klientów na rynkach polskim i międzynarodowym z rozwiązaniami wspierającymi na różnym etapie cyklu życia produktu ubezpieczeniowego.
Quantee to dostawca platformy do dynamicznej wyceny produktów ubezpieczeniowych, opartej na algorytmach sztucznej inteligencji. Z kolei Sandis to twórca aplikacji do wdrażania i dystrybucji produktów ubezpieczeniowych. O obu podmiotach możecie przeczytać we wczoraj opublikowanym raporcie "Insurtechy w Polsce".
Quantee liczy, że dzięki partnerstwu będzie mogło rozszerzyć swój zasięg rynkowy i oferować swoim klientom rozwiązania “end-to-end” – od wdrożenia produktu ubezpieczeniowego, przez jego wycenę, po kompleksową dystrybucję. Z kolei Sandis będzie mógł poszerzyć zestaw oferowanych przez siebie narzędzi o rozwiązanie wspierające w taryfikacji, a do tego planuje skorzystać z doświadczenia Quantee zdobytego na rynkach europejskich.
W założeniu współpraca ma pozwolić obu insurtechom na wspólne pozyskiwanie i obsługę wymagających klientów na rynku polskim i międzynarodowym. Warto wspomnieć, że Sandis uzyskał niedawno 700 tys. zł z PARP, które planuje przeznaczyć na ekspansję m.in. w Tajlandii i Chile. Z kolei Quantee działa też w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, a niedawno poczynił kroki w kierunku ekspansji do Afryki.