Na tę chwilę w e-sklepie InPostu można znaleźć głównie gadżety dla fanów marki
InPost uruchomił swój sklep internetowy. Działa pod adresem outofthebox.pl, a zainteresowani nim – przynajmniej na razie – mogą być głównie fani marki. Znajdą tam gadżety i akcesoria brandowane przez InPost.
Zapytałam biuro prasowe firmy, jakie są plany względem e-sklepu. Czy InPost zamierza rozwinąć platformę i przekształcić ją w marketplace? Jakie usługi zaoferuje klientom? Jeśli otrzymam odpowiedź, zaktualizuję ten tekst lub napiszę kolejny.
Na razie zaś, jak wspomniałam, oferta sklepu Out of the box jest mocno ograniczona. Można w nim znaleźć produkty w kilku kategoriach: Dom i Ogród, Dla dzieci, Klocki, Ubrania, Outdoor i Sport oraz Materiały do pakowania. Lista dostępnych przedmiotów na tę chwilę nie jest zbyt długa. Najbardziej okazale prezentuje się kategoria Dom i Ogród, w której dostępnych jest 10 produktów, takich jak np. piórnik z logo, paczkomata (wycieraczka z oznaczonym miejscem na pozostawianie paczek), budka lęgowa dla ptaków czy meble z kartonu.
W innych kategoriach miłośnicy marki będą mogli zamówić także np. parasol z charakterystycznym brand hero InPostu, bluzę, skarpetki, plecak, torbę, śniadaniówkę czy etui na laptopa. W sklepie można też kupić zestawy klocków do zbudowania sortowni, ciężarówki lub paczkomatu z samochodem dostawczym InPost.
Jak wynika z informacji na stronie, dostawa zamówień o wartości powyżej 40 zł jest darmowa. Poniżej tej kwoty klienci zapłacą 5 zł za dostawę do paczkomatu i 10 zł za dostawę kurierem.