W związku z wprowadzeniem zmian mBank na nowo włączył użytkownikom aplikacji powiadomienia dla wszystkich zdarzeń
mBank poinformował użytkowników swojej aplikacji mobilnej o zmianach w zakresie powiadomień (np. o przelewach czy płatnościach kartą). Wprowadzono możliwość ustawienia powiadomień dla aplikacji oddzielnie na każdym urządzeniu, z którego użytkownik korzysta, np. na kilku telefonach czy tablecie.
Ma to zwiększyć bezpieczeństwo, w razie gdyby któreś z urządzeń trafiło w niepowołane ręce i ktoś zyskał na nim dostęp do bankowości mobilnej. W takiej sytuacji, nawet po wyłączeniu powiadomień na skradzionym telefonie czy tablecie, klient banku otrzyma wiadomości push na innym urządzeniu. Dzięki temu szybciej dowie się np. o nietypowej płatności i będzie mógł zareagować.
mBank tłumaczy, że w związku z wprowadzaną zmianą na nowo włączył użytkownikom aplikacji powiadomienia dla wszystkich zdarzeń. Klienci, którym to nie odpowiada, powinni ponownie ustawić powiadomienia zgodnie ze swoimi preferencjami. Zrobią to w aplikacji mobilnej, otwierając zakładkę "ustawienia", a następnie przechodząc do sekcji "powiadomienia".