Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
InPost zastrzegł nowy znak. Pod nazwą Mata Verse szykuje nową usługę?

W opisie znaku Mata Verse pojawiają się m.in. usługi dotyczące rzeczywistości wirtualnej

W opublikowanym dziś biuletynie Urzędu Patentowego pojawiła się informacja o nowym zgłoszeniu, jakiego dokonał InPost. Tym razem ubiega się o zastrzeżenie znaku Mata Verse. A w wersji graficznej wygląda on tak:


Zapytałam biuro prasowe InPostu, do czego będzie wykorzystywany nowy znak i jakich nowych usług mogą się w związku tym spodziewać klienci firmy. Jeśli otrzymam odpowiedź, zaktualizuję ten tekst lub napiszę kolejny.

Przeczytajcie także: Paczkomaty InPostu w rzymskim metrze

Z samego opisu znaku w biuletynie nie da się wywnioskować nic pewnego. Znajdziemy tam typowe dla InPostu kategorie usług dotyczących korzystania z automatów paczkowych oraz dostarczania przesyłek, a także te dotyczące płatności. Bardziej zaskakujące, a zarazem nawiązujące do samego zastrzeżonego znaku (Mata Verse kojarzy się z metaverse) są takie elementy opisu: "modele rzeczywistości wirtualnej, oprogramowanie rzeczywistości wirtualnej dla telekomunikacji, symulatory ruchu do wirtualnej rzeczywistości, oprogramowanie rzeczywistości wirtualnej do edukacji (…), oprogramowanie komputerowe do przetwarzania komunikacji". Wymieniono też usługi komunikacji elektronicznej, w tym za pośrednictwem pokojów rozmów (chatroomów). Jednocześnie mowa jest o obsłudze programów lojalnościowych i zarządzaniu nimi, a także o bonach upominkowych i wartościowych.

Taki zestaw usług mógłby sugerować, że InPost szykuje program lojalnościowy, wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość. Być może z wykorzystaniem postaci Mata, czyli InPostowego bota. Niemniej opisy znaków zamieszczane w biuletynie Urzędu Patentowego często zawierają dużo więcej kategorii niż tylko te bezpośrednio odnoszące się do nowo wprowadzanej usługi.

Przeczytajcie także: Amazon ułatwia zwroty produktów

A w minionym roku InPost zgłosił do Urzędu Patentowego też kilka innych znaków. To Appkomat – czyli nazwa dla nowego typu maszyn do wydawania przesyłek, Robomat, Eko BOX InPost, a także InPost Izi, znak handlowy, który ma być wykorzystywany przy obsłudze płatności. Przygotowano też nowe logotypy usług: InPost Kurier i InPost Paczkomat 24/7, Paczkomat 24h, InPost Paczka w Weekend i PaczkoPunkt InPost.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies