Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Amazon ułatwia zwroty kupionych produktów. Nie trzeba ich nawet pakować

Na razie taka opcja została wprowadzona na rynku amerykańskim

Amazon postanowił jeszcze bardziej uprościć dokonywanie zwrotów przedmiotów kupionych za pośrednictwem swojej platformy. W przypadku większości produktów nie będzie wymagał zapakowania przesyłki. Wystarczy odnieść przedmiot do jednego ze wskazanych punktów nadawania paczek. Z takiej opcji będą mogli korzystać amerykańscy klienci Amazona.

Przeczytajcie także: InPost instaluje paczkomaty w rzymskim metrze

– Rozumiemy, że znalezienie pudełka i taśmy oraz wydrukowanie etykiety do zwrotu może być kłopotliwe. Teraz większość zwrotów zakupów dokonanych na Amazonie jest łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej i nie wymaga żadnego pudełka – czytam w komunikacie opublikowanym przez operatora platformy e-commerce. Aby zwrócić produkt, wystarczy wygenerować kod QR na stronie centrum zwrotów, a następnie okazać go w jednym z punktów zwrotu i oddać niezapakowany przedmiot. Tam pracownik przygotuje paczkę i ją wyśle. Usługa jest dla klientów bezpłatna.

Przeczytajcie także: Ponad 200 mln kary dla Allegro

Zwrócić zakupione produkty bez pakowania można we wskazanych przez Amazon miejscach. Są to m.in. sklepy Amazona, sklepy sieci Kohl’s, a także punkty odbioru paczek UPS Store.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies