Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pacific wyłącza swoją aplikację. Do 20 grudnia należy wypłacić środki zgromadzone na rachunku

Projekt może się doczekać reaktywacji w innej formie

Fintech Pacific rozesłał do swoich klientów informację o zakończeniu świadczenia usług za pośrednictwem aplikacji Pacific. O sprawie poinformował jeden z czytelników cashless.pl, a informację o zakończeniu działania aplikacji w obecnej formie potwierdzili przedstawiciele fintechu. Apki nie da się też już znaleźć w marketach App Store i Google Play.

Przeczytajcie także: Aplikacja Pacific trafiła do Apple Store

Aplikacja przestanie działać 20 grudnia, a więc po 14-dniowym okresie wypowiedzenia, liczonym od dzisiejszej wiadomości do użytkowników. Fintech prosi, aby w tym czasie użytkownicy wypłacili wszystkie środki zgromadzone na rachunku w aplikacji, przelewając je na rachunek w innym banku.

Z dniem wygaśnięcia umowy dotyczącej korzystania z aplikacji Pacific zostanie też rozwiązana umowa między użytkownikiem apki a Aion Bankiem, który prowadził dla klientów Pacific rachunki bankowe. Po 20 grudnia użytkownicy nie będą mogli korzystać z aplikacji, a także stracą dostęp do zgromadzonych w niej danych.

Wygląda jednak na to, że nie jest to całkowity koniec fintechu Pacific. Jak udało mi się nieoficjalnie dowiedzieć, projekt może doczekać się reaktywacji w innej formie. Warto w tym kontekście odnotować, że tydzień temu Alior Bank poinformował o wynikach rekrutacji do swojego programu akceleracyjnego dla startupów RBL_. Wśród pięciu wybranych firm znalazł się właśnie Pacific.

Przeczytajcie także: Premiera raportu 100 największych firm z branży płatniczej

Pacific to polski fintech z zacięciem prośrodowiskowym. Klientom oferował karty płatnicze produkowane z plastiku wyłowionego z oceanów, a część swoich przychodów miał przeznaczać na oczyszczenie mórz. Karcie towarzyszyła aplikacja, za pomocą której można zarządzać swoimi finansami, wykonywać przelewy czy rozliczać się ze swoimi znajomymi. Dodatkowo firma udostępnia platformę zakupową, w której użytkownicy mogą przeglądać oferty sklepów partnerskich. W zakupach wykorzystano kody QR, które sprzedawcy mogą umieszczać m.in. w mediach społecznościowych.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies