Od zeszłego tygodnia nie działa funkcja pozwalająca nadpłacić część kredytu
Jak donoszą czytelnicy cashless.pl., od jakiegoś czasu w aplikacji Revoluta nie działa funkcja umożliwiająca spłatę części kredytu.
Usterka jest kłopotliwa, bo klienci, którzy skorzystali z oferty kredytowej banku, na skutek awarii zapłacą większe odsetki. Taka sytuacja narusza też umowę, w której zapisano, że część lub całość kredytu można spłacić w dowolnym momencie.
Zapytałem biuro prasowe Revoluta, kiedy pojawił się wyżej opisany problem i jak bank zamierza zrekompensować klientom ewentualne straty. Okazuje się, że przez jakiś czas nie działała też funkcja automatycznej spłaty kredytu.
– Usterka, do której doszło w zeszłym tygodniu, wpłynęła na możliwość dokonywania spłat. Spłaty regularne rat w procesie automatycznym zostały już naprawione i przywrócone w zeszłym tygodniu. Spłaty manualne (wcześniejsze, częściowe lub całkowite) powinny zostać przywrócone w przyszłym tygodniu – zapewnia biuro prasowe Revoluta.
Revolut dodaje, że klientów, którzy chcieli wcześniejszej spłacić w całości lub w części kredyt, a nie udało im się tego zrobić, bank prosi o kontakt na początku przyszłego tygodnia. Instytucja obiecuje, że zawyżone odsetki zostaną przeliczone, a różnica zwrócona na konta poszkodowanych. Revolut przeprasza też klientów za niedogodności.