Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Millward Brown dla My Company: Visa marką godną zaufania

Badanie zaufania dla brandów przeprowadzono wśród małych i średnich firm

Sondaż, o którym mowa, przeprowadzono w styczniu przez internet na grupie ponad 2 tys. respondentów z firm i podmiotów gospodarczych reprezentujących sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Celem badania, zrealizowanego na zlecenie miesięcznika "My Company Polska" było określenie, którym markom najbardziej ufają polscy przedsiębiorcy. Byli oni proszeni o spontaniczne wskazanie jednej marki godnej zaufania w poszczególnych kategoriach. Łącznie wybierano z 26 kategorii.

Przeczytajcie także: Rząd wypowiada wojnę gotówce. Tym razem na serio?

W tak skonstruowanym sondażu Visa uzyskała ponad połowę (55,3 proc.) wskazań w kategorii "systemy płatnicze". Drugą w kolejności markę w tej kategorii wybrało 22,3 proc. ankietowanych. – Wyróżnienie to jest dla nas potwierdzeniem, że przedsiębiorcy doceniają korzyści, jakie oferują nasze karty – mówi Adrian Kurowski, dyrektor Visa Europe w Polsce.

Visa podkreśla, że dzięki kartom przedsiębiorcy mogą lepiej zarządzać swoimi finansami. Rozdzielenie wydatków firmowych od prywatnych usprawnia rozliczanie kosztów firmy, zaś karty dla pracowników z możliwością indywidualnego ustalania limitów transakcyjnych są znacznie bezpieczniejsze niż gotówka i umożliwiają realną kontrolę służbowych wydatków pracowników.

Przeczytajcie także: To jeszcze za mało by mówić o renesansie karty bankomatowej

Popularyzacja płatności bezgotówkowych, także wśród przedsiębiorców, jest jednym ze strategicznych celów Visy. Dotychczas wydano w Polsce ponad 1,2 mln firmowych kart Visa Business. Pod koniec ubiegłego roku uruchomiony też został program Promocje Visa Business, w ramach którego przedsiębiorcy zyskują dostęp do ofert promocyjnych adekwatnych do potrzeb ich biznesu. Płacąc kartami Visa przedsiębiorcy mogą m.in. zyskać rabat na przejazdy taksówkami, wynajem samochodów czy usługi poligraficzne.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies