Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polska Bezgotówkowa popularyzuje Click to Pay. Nowy standard uprości płatności w internecie

Click to Pay to metoda płatności bez każdorazowego wpisywania numerów kart i innych informacji. Można z niej korzystać na komputerach i smartfonach

Fundacja Polska Bezgotówkowa zamierza popularyzować na krajowym rynku globalny standard płatności kartą w internecie: Click to Pay. To metoda umożliwiająca płacenie za zakupy online zarówno na komputerach, tabletach, jak i smartfonach, oparta na standardzie SRC, opracowanym przez organizację EMVCo. O Click to Pay mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl np. tutaj.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa będzie promować dodatkowe usługi na terminalach

Jedną z głównych zalet Click to Pay jest to, że płacąc za jego pomocą nie trzeba za każdym razem wpisywać numerów kart oraz innych informacji. – Click to Pay jako standard płatności w internecie można porównać do terminali płatniczych, które akceptują w ten sam sposób wszystkie płatności zbliżeniowe dokonywane kartą – bez względu na organizację, która ją wydała. Rozwiązanie to ma na celu umożliwienie konsumentom dokonywania płatności za zakupy online, w dowolnym środowisku lub sieci, w jednolity i bardzo intuicyjny sposób – tłumaczy Joanna Erdman, prezeska fundacji Polska Bezgotówkowa. Dodaje, że nowy standard jednocześnie umożliwi podłączenie wielu kart do jednego wirtualnego portfela, co znacznie przyspieszy obsługę płatności.

Przeczytajcie także: Jak będzie wyglądać płatność odroczona Blikiem?

W działania upowszechniające Click to Pay zaangażowane są także Mastercard i Visa. W pierwszym etapie prac fundacja, przy wsparciu organizacji płatniczych, wybierze najlepsze praktyki rynkowe, które pozwolą wypracować optymalną wersję rozwiązania z perspektywy klienta. W kolejnym przewidziano rozmowy z uczestnikami środowiska płatniczego, czyli dostawcami usług płatniczych, agentami rozliczeniowymi oraz bankami – wydawcami kart.

Fot. freepik.com/ijeab

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies