Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nie potrzebujecie bankomatu aby wypłacić gotówkę. Nowa kampania MasterCarda

Organizacja po raz kolejny promować będzie cashback, który w jej nomenklaturze określany jest sformułowaniem "Płać kartą i wypłacaj"

Cashback to możliwość wypłaty gotówki przy okazji dokonywania płatności kartą za zakupy w sklepie lub punkcie usługowym. Skorzystać z niej mogą użytkownicy kart debetowych i niektórych kredytowych z logo MasterCard i Visa. Dzięki niej można wypłacić do 300 zł a w większości banków nie płaci się za to prowizji. MasterCard stosuje dla tej usługi nazwę "Płać kartą i wypłacaj", gdyż z badań wyszło mu, iż nazwa cashback jest mylona przez klientów np. z programami lojalnościowymi prowadzonymi przez banki a polegającymi na zwrocie części pieniędzy wydanych kartą (moneyback).

Przeczytajcie także: Szara strefa w tym roku urośnie

– "Płać kartą i wypłacaj" to wygodny sposób na uzupełnienie gotówki na drobne wydatki w miejscach, gdzie płatności bezgotówkowe nie są jeszcze akceptowane. Ta usługa cieszy się szczególnie dużą popularnością w sklepach i punktach usługowych, w pobliżu których nie ma bankomatu. Konsumenci doceniają też fakt, że mogą wypłacić dowolną, nie tylko okrągłą, kwotę – mówi Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju rynku i akceptacji kart płatniczych w polskim oddziale MasterCard Europe.

Pieniądze z kasy można wypłacić m.in. w super- i hipermarketach, delikatesach, salonach prasowych, w małych osiedlowych sklepikach oraz na stacjach benzynowych. Wśród sieci handlowych oferujących usługę "Płać kartą i wypłacaj" znajdują się m.in. takie znane marki jak: Alma, Carrefour, E.Leclerc, Fresh Market, Krakowski Kredens, Lukoil, Media Ekspert, Media Markt, Małpka Express, Orlen, Ruch, Saturn czy Żabka.

Przeczytajcie także: Spółdzielcy stawiają na chmurę

Nowa kampania reklamowa ruszyła dzisiaj i potrwa do końca czerwca. Będzie obejmować reklamy w prasie, radiu, internecie oraz reklamę zewnętrzną. Celem kampanii jest informowanie o możliwości wypłaty gotówki w sklepie a także o punktach handlowo-usługowych, w których usługa jest dostępna.

Z danych NBP wynika, że w 2015 r. wypłaciliście ze sklepowych kas łącznie 816 mln zł, czyli o 54 proc. więcej niż rok wcześniej. Jeszcze szybciej rosła liczba tego typu transakcji, która zwiększyła się o 66 proc., do 7,85 mln transakcji. Na koniec 2015 r. liczba punktów usługowo-handlowych oferujących tę usługę wyniosła 94 tys., co oznacza wzrost o ponad 30 proc. w ciągu roku.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies