Fintech rozwija Revolut Business, a z nowości mogą korzystać firmy z Wielkiej Brytanii i Europy kontynentalnej
Revolut uruchomił nową funkcję dla klientów biznesowych, Spend Management (zarządzanie wydatkami). To zestaw usług, które mają poprawić kontrolę finansów firmowych, dostępnych w aplikacji Revolut Business. Z narzędzia można korzystać w wersji internetowej platformy, jak i w aplikacji mobilnej.
Usługa dostępna jest dla klientów z całej Europy, więc także w Polsce. Nowa funkcja rozwija sekcję Wydatki w Revolut Business, skupia się głównie na nadzorze transakcji z kart firmowych. Usługa pozwala na monitorowanie ich w czasie rzeczywistym i ma pomóc w ograniczaniu niepotrzebnych kosztów w biznesie. Co więcej, funkcja Spend Management pozwala na generowanie nielimitowanej liczby debetowych kart wirtualnych lub plastikowych. Rozwiązanie ma poprawić zarządzanie firmowymi wydatkami, zwłaszcza w zespołach, których członkowie pracują z różnych miejsc na świecie.
Nowa usługa dostępna jest w ramach oferty Revolut Business, mogą z niej korzystać wszystkie przedsiębiorstwa, niezależnie od skali i typu działalności. Rozszerzenie oferty ma być odpowiedzią na rosnącą liczbę transakcji dokonywanych przez klientów Revolut Business. W 2021 roku wykonali ich 7,4 mln, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. Wzrosła także średnia wartość transakcji.
W ostatnich miesiącach Revolut mniej skupiał się na wdrażaniu zmian w ofercie, a zajmował się, nazwijmy to, kwestiami administracyjnymi swojego biznesu. Na początku maja fintech przywrócił lokalne numery IBAN polskich użytkownikom, w kwietniu natomiast zaczął proces łączenia swoich spółek. 1 lipca wszyscy klienci Revoluta z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) zostaną klientami litewskiego Revolut Banku.
W ofercie fintechu znalazły się natomiast nowe ubezpieczenia jak te dla zwierząt, o czym mogliście przeczytać już na cashless.pl.