Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ciekawe udogodnienie dla klientów ubezpieczycieli z USA. "Alexa, chcę porozmawiać z lekarzem" – tyle wystarczy, by uzyskać konsultację lekarską

Asystent głosowy Amazona pomoże zorganizować telewizytę w ramach platformy Teladoc, z której korzystają m.in. amerykańscy ubezpieczyciele zdrowotni

Klienci amerykańskich ubezpieczycieli, współpracujących z platformą Teladoc, mogą skontaktować się z lekarzem, wypowiadając jedynie proste zdanie do swojego urządzenia z asystentem głosowym Amazona. Wystarczy, że powiedzą w kierunku głośnika Echo: "Alexa, I want to talk to a doctor" (Alexa, chcę porozmawiać z lekarzem).

Przeczytajcie także: PKO Ubezpieczenia automatyzuje komunikację z UFG

Alexa (asystent głosowy Amazona) po przyjęciu takiego polecenia łączy użytkownika z call center platformy telemedycznej Teladoc. Następnie platforma dopasowuje pacjenta do odpowiedniego lekarza, który obecnie jest dostępny. A doktor łączy się z pacjentem za pomocą głośników Echo. Trwają prace nad udostępnieniem użytkownikom sprzętów Amazona również połączeń wideo z lekarzami.

Przeczytajcie także: Nowa marka na rynku, 500 mln dolarów strat po pożarze statku

Koszt wizyty jest uzależniony od posiadanego przez pacjenta planu ubezpieczeniowego. Przy polisach o szerszym zakresie łączenie konsultacje z lekarzem są całkowicie darmowe.

Teladoc do platforma umożliwiająca zdalne konsultacje z lekarzami i specjalistami zdrowia psychicznego. Współpracują z nią ubezpieczyciele, sprzedający ubezpieczenia zdrowotne, ale także pracodawcy, którzy wykupują dostęp do platformy dla swoich pracowników w ramach benefitów pozapłacowych.

Źródło: voicebot.ai

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies