Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Unilink wprowadził UniPay. Za pomocą jednego terminala agenci mogą przyjmować płatności na rzecz różnych ubezpieczycieli

Przy UniPay Unilink współpracuje z ING Bankiem Śląskim

Unilink, jedna z największych multiagencji na rynku ubezpieczeniowym, pochwalił się wprowadzeniem własnego rozwiązania do płatności bezgotówkowych: UniPay. Od niedawna agenci zrzeszeni w sieci Unilinka mogą za pomocą terminali przyjmować od swoich klientów płatność kartą bądź Blikiem na rzecz różnych towarzystw ubezpieczeń.

Przeczytajcie także: Z końcem maja Allianz wchłonie Avivę

Składka przyjęta za pośrednictwem UniPay od razu trafia na konto zakładu ubezpieczeń, w którym klient właśnie wykupił ochronę. Jak deklaruje Unilink, agent nie ponosi żadnych kosztów transakcyjnych. Rozwiązanie zostało przygotowane we współpracy z ING Bankiem Śląskim.

Warto wspomnieć, że prekursorem w zakresie płatności kartowych u agentów ubezpieczeniowych był insurtech Bacca ze swoją aplikacją TubaPay. Rozwiązanie przygotowane wspólnie z Fiserv (wtedy First Data Polcard) umożliwia agentom przyjmowanie płatności za pomocą jednego terminala na konta różnych ubezpieczycieli.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenie dla zwierząt w ofercie Revoluta

A sam Unilink podzielił się również informacjami o swoich dokonaniach w ostatnim czasie. W 2021 r. multiagencji udało się zwiększyć liczbę placówek z własnym logo do blisko tysiąca. Z kolei poza rodzinnym rynkiem Unilink sfinalizował przejęcie multiagencji z Rumunii i Mołdawii, dzięki czemu jest już obecny w czterech krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Poszerzono również grono ubezpieczycieli, których polisy agenci Unilinka mogą proponować swoim klientom. Wśród nowych partnerów znaleźli się m.in. niemiecki insurtech wefox, polski startup Trasti czy Laven oferujący ubezpieczenia zdrowotne. Jeśli chodzi o narzędzia dla agentów, wprowadzono również nową porównywarkę ofert różnych ubezpieczycieli, zintegrowaną z systemem do zarządzania relacjami z klientami. W planach na nadchodzący rok Unilink ma zaś wdrożenie aplikacji, która łączy klienta z agentem.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies