Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowe pakiety dla klientów Wefoxa. We współpracy z Europ Assistance insurtech zaoferuje assistance komunikacyjne, domowe i medyczne

Wefox to niemiecki insurtech, który niedawno wszedł na polski rynek, wspierany przez Unext

W ofercie insurtechu Wefox dla polskich klientów pojawiły się nowe produkty. Są to pakiety assistance przygotowane przez Europ Assistance we współpracy z Unextem, czyli strategicznym partnerem niemieckiego insurtechu w Polsce.

Przeczytajcie także: Wefox dostępny u kolejnych agentów

Klienci będą mogli skorzystać ze wsparcia w ramach assistance komunikacyjnego, domowego i medycznego. Pierwszy ze wspomnianych dostępny będzie w czterech wariantach. W zależności od wybranej opcji klienci będą mogli liczyć na pomoc w drodze, holowanie po wypadku lub awarii, wynajem samochodu zastępczego, a także wiele innych świadczeń m.in.: dowóz paliwa, zakwaterowanie w hotelu, zapewnienie tłumacza czy opieka nad dziećmi. Wariant podstawowy obejmuje ochroną zdarzenia, do których doszło w Polsce, w pozostałych wariantach zakres terytorialny obejmuje całą Europę.

Z kolei w ramach ubezpieczenia mieszkaniowego klienci w sytuacji awarii w miejscu zamieszkania mają zagwarantowaną pomoc hydraulika, elektryka, ślusarza czy specjalisty w zakresie napraw sprzętu RTV/AGD/PC. Jeśli nieruchomość, w której doszło do szkody, nie nadaje się do mieszkania, osoby objęte ubezpieczeniem zostaną przewiezione do hotelu i tam zakwaterowane.

Przeczytajcie także: Szef Wefoxa: jesteśmy insurtechem opierającym się na kontakcie międzyludzkim

Z assistance medycznego będą zaś mogli skorzystać klienci kupujący zarówno ubezpieczenia komunikacyjne, jak i mieszkaniowe. W sytuacji nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania będą mogli liczyć na wizytę lekarza w domu, wizytę pielęgniarki, opiekę pielęgniarską po hospitalizacji, dostawę leków czy transport medyczny lub organizację procesu rehabilitacji. Do dyspozycji ubezpieczonych oddana została również całodobowa infolinia medyczna, w ramach której klienci mogą skonsultować swój stan zdrowia z dyżurującym lekarzem.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies