Całkowicie przebudowany przez BNP Paribas pulpit aplikacji GOmobile ma pozwolić bankowi na wprowadzanie nowych funkcji
W marketach App Store oraz Google Play znajdziecie przygotowaną przez BNP Paribas nową wersję aplikacji GOmobile, oznaczoną numerem 2.10. W porównaniu z poprzednią wersją oprogramowania apka zawiera kilka zmian, ale najważniejsza i najbardziej rzucająca się w oczy dotyczy pulpitu dostępnego po zalogowaniu.
– Całkowicie go przeprojektowaliśmy, dając klientom nowe wrażenia po zalogowaniu. Ekran stał się bardziej przejrzysty i intuicyjny. Klienci dostali też możliwość jego personalizacji i wyboru prezentacji funkcji, które są dla nich najbardziej istotne – mówi Jarosław Mastalerz, dyrektor Departamentu rozwoju kanałów cyfrowych w BNP Paribas.
Jego zdaniem wprowadzone zmiany to efekt m.in. badań dotyczących wygody korzystania z aplikacji. Nowe rozwiązania mają też ułatwić BNP Paribas dodawanie w najbliższej przyszłości kolejnych funkcji, nad którymi bank już pracuje.
Przedstawiciel BNP Paribas dodaje również, że przy okazji ostatniej aktualizacji pojawiło w GOmobile kilka nowych funkcji. – Na przykład klienci, którzy mają zadłużenie w karcie kredytowej, mogą rozłożyć je w aplikacji na raty i utworzyć nowy plan ratalny. Natomiast ci, którzy skorzystali z oferty kredytu Czyste Powietrze, znajdą w aplikacji szczegóły produktu – powiedział serwisowi cashless.pl Jarosław Mastalerz.
GOmobile to jedna z najwyżej ocenianych aplikacji bankowych na polskim rynku. Średnia ocen w markecie Google Play wynosi 4,6 pkt. na 5 możliwych, co daje aplikacji BNP Paribas 6. miejsce na polskim rynku. Z kolei w App Store GOmobile ma 4,7 pkt., co plasuje tę aplikację na 4. miejscu w kraju. Więcej na ten temat w tekście IKO oraz Moje ING mobile. To najlepiej oceniane aplikacje bankowe na polskim rynku.
A nowy pulpit GOmobile wygląda tak, jak na poniższej ilustracji. Użytkownik może przesuwać poszczególne kafle w poziomie. Może też na przykład decydować, które jego produkty mają być wyświetlane na pulpicie, a które nie.