Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zmiany w Allegro Smart! Sprzedawców raczej nie ucieszą

Natomiast zmianą, którą sprzedający przyjmą zapewne pozytywnie, jest umożliwienie logowania na konto Allegro za pomocą biometrii

Allegro poinformowało o szeregu zmian dla sprzedających, które zamierza wprowadzać we wrześniu i październiku. Wiele z nich dotyczy zasad dostaw, w tym programu Allegro Smart! Ale operator platformy zapowiedział też i inne nowości, np. uruchomienie nowej aplikacji mobilnej – Allegro Lokalnie.

Przeczytajcie także: Amazon wypłaci rekompensaty za szkody spowodowane wadliwymi produktami

Sprzedawców zapewne nie ucieszy, że z początkiem września kończy się promocja, w ramach której ich udział w kosztach wysyłki kurierskiej smartem wynosił 1,99 zł. Wkrótce będzie to już 3,99 zł (o ile sprzedający nie bierze udziału w programie szybkich wysyłek).

Kolejną niekorzystną dla nich zmianą będzie wprowadzenie nowego sposobu rozliczania kosztów przesyłek w ramach Allegro Smart! Dotychczas sprzedawcy partycypowali w kosztach wysyłki, jeśli klient zdecydował się na dostawę kurierem lub do paczkomatu. Od 6 września koszty będą dzielone między sprzedawcę a platformę również w przypadku dostaw m.in. do punktów: Żabki, Poczty Polskiej, Orlenu czy Ruchu.

Wprowadzono również wiele zmian w zakresie metod dostawy, cennika (część z nich będzie dla sprzedawców korzystna) i rozliczeń między platformą a sprzedającymi, o których szczegółowo przeczytacie tutaj.

Przeczytajcie także: Allegro, Blik i PKO BP wprowadzają płatności one click

Przy okazji Allegro poinformowało również, że od 6 września będzie się można logować na swoje konto danymi biometrycznymi. Odciskiem palca czy skanem twarzy zalogują się osoby, które włączą odpowiednią funkcję w telefonie lub tablecie.

Na jesień zaplanowano także uruchomienie aplikacji Allegro Lokalnie. Ma ona zastąpić Allegro Sprzedaż. Na razie jednak operator platformy nie zdradza więcej szczegółów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies