Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Comperia wydzieliła osobną markę do sprzedaży ubezpieczeń. Trwają testy serwisu compero.pl

Za pomocą platformy compero.pl można porównać oferty kilku towarzystw i kupić wybraną przez siebie polisę

Porównywarka finansowa Comperia wydzieliła osobną markę do sprzedaży ubezpieczeń. Prace nad nowym serwisem ruszyły w zeszłym roku, a obecnie platforma compero.pl jest w fazie testowej. Już teraz można przez nią kupić ubezpieczenia pierwszych czterech towarzystw. A jeszcze w tym roku planowane jest poszerzenie oferty.

Przeczytajcie także: Comfino: nowe narzędzie Comperii dla sklepów internetowych

Obecnie Compero umożliwia porównywanie oferty ubezpieczycieli w zakresie produktów komunikacyjnych i mieszkaniowych. Docelowo w serwisie mają się znaleźć również ubezpieczenia na życie, NNW, turystyczne i firmowe.

Jak działa porównywarka? Po wprowadzeniu niezbędnych danych klient otrzymuje oferty poszczególnych ubezpieczycieli. Tę, na którą się zdecyduje, może już teraz kupić online, a w przyszłości Compero chce również umożliwić zakup przez call center, u agenta w lokalizacji najwygodniejszej dla klienta lub podczas wideokonferencji.

Sama Comperia już wcześniej umożliwiała porównanie ofert towarzystw, ale nie można było za pośrednictwem platformy dokonać ich zakupu ani online, ani offline. By zawrzeć umowę, klient był przekierowywany na stronę internetową ubezpieczyciela.

Przeczytajcie także: Finansowanie od Comperii na Otomoto

Teraz osoby, które szukają ubezpieczeń na stronie comperia.pl, są przenoszone do compero.pl. Tam mogą kupić interesującą ich polisę, a także zapoznać się z informacjami na temat ubezpieczeń.

Warto wspomnieć, że w zakresie ubezpieczeń Comperia ma w swoim portfolio również narzędzie kierowane do pośredników finansowych. Na podstawie raz wpisanych danych aplikacja Comperia Agent umożliwia wykonanie kilkunastu kalkulacji u różnych ubezpieczycieli i wystawienie polisy. System pomaga również zarządzać bazą klientów.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies