Spółka First Data Polska przejęła obsługę terminali w ponad 4 tysiącach sklepów z logo Żabka oraz Freshmarket
O tym, że spółka First Data Polska pozyskała nowego, dużego klienta jakim są sklepy sieci Żabka, wspomniałem Wam już kilka miesięcy temu przy okazji tekstu na temat wprowadzenia usługi cashback przez Blika. Wtedy były to jednak informacje nieoficjalne. Teraz zostały potwierdzone w komunikacie prasowym FDP.
Przeczytajcie także: Szybko przybywa transakcji w urzędach
Czytam w nim, że firma zakończyła już instalację terminali POS i usług płatniczych w sieci Żabka Polska. Wdrożenie rozwiązania trwało półtora miesiąca i objęło wszystkie sklepy z logo Żabka oraz Freshmarket. – Dzięki naszym rozwiązaniom w sklepach tych pojawiły się nowe usługi płatnicze, a czas transakcji uległ znacznemu skróceniu – twierdzi Damian Zapłata, prezes FDP.
Przeczytajcie także: Już 66 proc. transakcji mastercardami odbywa się zbliżeniowo
Z komunikatu wynika ponadto, że do Żabki trafiły PIN pady programowalne Verifone VX 820, specjalnie zmodyfikowane przez FDP. Skrócenie czasu transakcji było możliwe dzięki analizie dotychczasowych procesów obsługi klienta oraz sposobu wykorzystania terminali płatniczych w placówkach handlowych. Z komunikatu wynika, że Żabka ma teraz możliwość wprowadzania najnowszych rozwiązań płatniczych. A jej klienci lubią z nich korzystać – Żabka ma być na przykład polskim liderem, jeżeli chodzi o zastosowanie cashbacku.
Fot. Wojciech Sarnowski/Wikipedia