Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowy sposób na monetyzację aplikacji. SkyCash sprzedaje mikroubezpieczenia kierowcom i podróżnym

Nowa oferta operatora płatności mobilnych została przygotowana przy współpracy z firmą Uniqa

SkyCash nie przestaje eksperymentować z ubezpieczeniami. Od pewnego czasu przez aplikację mobilną tego operatora można już kupować polisy turystyczne oraz komunikacyjne. Od dziś natomiast nabywając bilet komunikacji miejskiej albo opłacając parkowanie w płatnej strefie za pomocą apki SkyCash możecie dodatkowo wykupić tzw. mikroubezpieczenie.

Przeczytajcie także: Smart Life polisa na życie, którą kupisz przez internet

Osobom opłacającym postój w płatnej strefie SkyCash obiecuje w ramach nowej oferty wypłatę do 5 tys. zł na usunięcie szkód powstałych w wyniku włamania lub kradzieży. Odszkodowanie ma zostać wypłacone, jeśli uszkodzeniu ulegną zamki, szyby, wnętrze zaparkowanego samochodu oraz jego tablice rejestracyjne. Takie ubezpieczenie kosztuje 99 groszy za każdą godzinę parkowania lub 4,95 zł za czas postoju powyżej 4 godzin.

Z kolei maksymalna wysokość odszkodowania w ramach mikroubezpieczenia dołączanego do biletu komunikacji miejskiej wynosi 6 tys. zł. Pieniądze będzie można przeznaczyć na leczenie skutków nieszczęśliwego wypadku, do jakiego dojdzie w trakcie przejazdu bądź na przystanku. Dodatkowo polisa ma gwarantować pokrycie kosztów pobytu w szpitalu przez okres maksymalnie trzech miesięcy. Wysokość składki uzależniona jest od ceny biletu. Jeżeli kosztuje on mniej niż 5 zł, składka wynosi 49 groszy. Przy cenie biletu między 5 a 10 zł składka rośnie do 99 groszy, a przy biletach jeszcze droższych – do 1,99 zł.

Przeczytajcie także: Rośnie zasięg Paybynet KIR-u

Te wszystkie informacje to oczywiście obietnice SkyCash. Zapewne od szczegółowych warunków umowy ubezpieczeniowej zawieranej podczas zakupu mikropolisy zależy, czy warto w nią zainwestować czy nie. W tym momencie chciałbym raczej zwrócić uwagę na sam pomysł, który wydaje mi się interesującą próbą monetyzacji popularności aplikacji SkyCash. Wiadomo nie od dziś, że marże związane z obsługą samych biletów komunikacyjnych czy parkingowych są śmiesznie niskie i firma musi szukać innych źródeł przychodów. Mikroubezpieczenia to chyba niezły pomysł.

Natomiast proces zakupu mikroubezpieczenia w aplikacji SkyCash sprowadza się do decyzji użytkownika, czy opłacić parking lub bilet standardowo czy z polisą. Przy wyborze tej drugiej opcji aplikacja generuje link, pod którym można pobrać dokumenty takie jak warunki umowy ubezpieczenia. Standardowo są one także wysyłane na adres e-mail użytkownika. Przy sprzedaży mikroubezpieczeń SkyCash współpracuje z firma Uniqa, z którą kooperuje już przy polisach podróżnych i komunikacyjnych.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies