Kiedy:
07.11.2024
godz. 9.00
Miejsce:
Kawiarnia Waszyngton
al. Jerzego Waszyngtona 96A
Weryfikacja behawioralna klientów jako sposób na podniesienie bezpieczeństwa korzystania z usług finansowych
Podczas najbliższego Cashless Breakfast postaramy się odpowiedzieć na pytania: na ile biometria behawioralna jest skutecznym sposobem weryfikowania tożsamości klientów, jak przekonać użytkowników serwisów elektronicznych do korzystania z tej technologii i rozwiać ich obawy o bezpieczeństwo danych osobowych, czy wprowadzenie współdzielonego systemu weryfikacji behawioralnej rzeczywiście podnosi użyteczność tego rozwiązania, jakie inne technologie mogą z nim konkurować itp.
Wśród prelegentów, którzy potwierdzili swoje wystąpienie podczas listopadowego Cashless Breakfast, znaleźli się m.in.: Olga Adamska z Centrum Eksperckiego – Przeciwdziałanie Oszustwom w ING, Krzysztof Dąbrowski, dyrektor departamentu bezpieczeństwa w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego, Michał Macierzyński, szef departamentu usług cyfrowych w PKO BP, Krzysztof Słotwiński odpowiedzialny za cyberbezpieczeństwo w BNP Paribas, Agnieszka Szopa-Maziukiewicz, prezeska Digital Fingerprints, oraz Katarzyna Urbańska, dyrektorka zespołu prawno-legislacyjnego w Związku Banków Polskich.
Partnerem głównym wydarzenia jest Biuro Informacji Kredytowej.
Wstęp wyłącznie z zaproszeniami.