Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Credit Agricole wyłączy stary system transakcyjny. Obecnie korzysta z niego 8 proc. aktywnych klientów

Credit Agricole zamierza ostatecznie wycofać stary serwis w najbliższe wakacje

Klienci indywidualni Credit Agricole już od dłuższego czasu mają do dyspozycji nowy system internetowy, za pomocą którego mogą zarządzać rachunkami bankowymi. Ale jego poprzednia wersja funkcjonuje równolegle. Można do niej przejść po zalogowaniu się na konto w nowym systemie. Niedługo jednak nie będzie to już możliwe. – Stary serwis planujemy wyłączyć w najbliższe wakacje – powiedziano mi w biurze prasowym Credit Agricole.

Przeczytajcie także: Credit Agricole wprowadził nową, ciekawą kartę

Obecnie poprzedniej wersji systemu transakcyjnego Credit Agricole używa jeszcze 8 proc. aktywnych klientów banku (to ok. 37 tys. osób). To osoby, które korzystają z autoryzacji transakcji za pomocą haseł SMS-owych. – Klienci, którzy stosują nowe metody autoryzacji, a więc potwierdzają transakcje przez aplikację mobilną albo za pomocą nowego tokenu sprzętowego, mogą korzystać wyłącznie z nowej wersji serwisu – podaje biuro prasowe banku.

Dodaje, że pod koniec ubiegłego roku Credit Agricole także klientom firmowym udostępnił wszystkie funkcje w nowym serwisie tak, że nie muszą oni już korzystać z poprzedniej wersji. Zwłaszcza że tej grupie klientów wyłączono przy okazji funkcję zlecania przelewów i w starym systemie mogą tylko sprawdzić saldo rachunku.

Przeczytajcie także: Polkomtel wchodzi w płatności mobilne

Nowy serwis Credit Agricole zadebiutował w 2019 r. Został przygotowany z wykorzystaniem techniki RWD, co oznacza, że dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na jakim jest otwierany. Wcześniej bank wprowadził długo oczekiwaną przez klientów aplikację mobilną. Ta jest dość dobrze oceniana przez użytkowników (w Google Play ma 4,2 pkt. na 5 możliwych), choć moim zdaniem wymaga dopracowania. Całkowicie nie rozumiem np. koncepcji dwóch różnych PIN-ów (jeden służy do logowania, a drugi do zatwierdzania transakcji). Konto w CA nie jest moim podstawowym, rzadko korzystam z aplikacji, ale jeśli już muszę, za każdym razem te PIN-y mi się mylą.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies