Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Globalna awaria Androida. Nie działają niektóre aplikacje, także bankowe. ING radzi, jak rozwiązać problem

ING pisze, że aby rozwiązać problem, należy zaktualizować jeden ze składników systemu Android, dostępny w markecie Google Play

Od wielu godzin użytkownicy smartfonów z systemem operacyjnym Android mają problem z korzystaniem z niektórych aplikacji mobilnych. Jak się okazuje, to nie wina operatorów apek. Trwa bowiem awaria systemu operacyjnego dostarczanego przez Google. Problemy dotykają także użytkowników aplikacji bankowych, o czym informuje klientów m.in. ING Bank Śląski.

Przeczytajcie także: QR kody trafią do płatności w Warszawie

ING pisze, że problem został zidentyfikowany przez Google i znaleziono już rozwiązanie. Chodzi o aktualizację aplikacji System WebView. Ma to być wstępnie zainstalowany na smartfonie składnik systemu bazujący na narzędziu Chrome. Służy do wyświetlania przez aplikacje treści internetowych. Jeżeli więc macie problem z uruchomieniem jakiejś apki, nie tylko bankowej (u mnie nie działała np. aplikacja Allegro), zajrzyjcie do Google Play, odnajdźcie System WebView i przeprowadźcie aktualizację tego elementu. U mnie po aktualizacji wszystko wróciło do normy.

Przeczytajcie także: Najpopularniejsze aplikacje bankowe w Polsce

Aplikacja Moje ING mobile to jedna z najpopularniejszych na polskim rynku apek bankowych. Z najnowszego raportu cashless.pl na temat popularności bankowości mobilnej wynika, że z Moje ING mobile korzysta aktywnie prawie 2 mln klientów. Daje jej to trzecie miejsce w Polsce, za aplikacjami PKO BP i mBanku. Najpopularniejsza aplikacja bankowa w Polsce – IKO – ma obecnie prawie 3,3 mln aktywnych użytkowników.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies