Sesję pytań i odpowiedzi z przedstawicielką Credit Agricole poprowadził Tadeusz Woszczyński, szef Hitachi w Polsce
Wybuch pandemii koronawirusa pokazał, że do utrzymania akwizycji klientów oraz wysokiego poziomu jakości obsługi nieodzowne są inwestycje w rozwiązania elektroniczne. Cyfrowe narzędzia, a więc np. systemy do przechowywania dokumentów zgodne z zasadami trwałego nośnika, pozwalają też ograniczać koszty działalności.
Większość liczących się na polskim rynku banków pokazała, że dobrze poradziła sobie z zadaniami i trudnościami, jakie pojawiły się przed nimi w ubiegłym roku. Warto jednak pamiętać, że digitalizacja to w zasadzie proces ciągły, a przed instytucjami finansowymi kolejne wyzwania.
A jakie to wyzwania? Zapraszamy do wysłuchania sesji pytań i odpowiedzi z Dorotą Poniatowską-Mańczak, CIO (dyrektor pionu IT) w Credit Agricole. Rozmowę prowadzi szef Hitachi w Polsce Tadeusz Woszczyński.
Artykuł powstał przy współpracy z partnerem serwisu cashless.pl.