Marka EnveloBank, pod którą oferowane były nowoczesne usługi finansowe, funkcjonowała na rynku od 2017 roku
Od dziś oficjalnie nie ma już na rynku EnveloBanku. Klienci, którzy korzystali z rachunków, kart płatniczych, serwisu internetowego i aplikacji mobilnej z takim logo, od teraz te same usługi otrzymają pod nazwą Pocztowy24. Natomiast dotychczasowi klienci Banku Pocztowego nadal będą mogli logować się na swoje rachunki za pomocą starego serwisu, ale w przyszłości i ich konta zostaną przeniesione do systemu EnveloBanku przemianowanego na Pocztowy24.
Przedstawiciele banku przekonują, że jedna marka oznacza większy porządek w usługach. Jednocześnie ma to być otwarcie się na nowe technologie, krok w kierunku szybkiej digitalizacji. Priorytetem będzie ponoć częste wdrażanie nowych rozwiązań cyfrowych, w tym tych opartych o automatyzację. Obecnie klienci Pocztowego mogą już korzystać m.in. z płatności Blik, Apple Pay, Google Pay czy Autopay. W niedalekiej przyszłości ma pojawić się funkcja zakładania rachunków przez nowych klientów za pomocą selfie.
Marka EnveloBanku zadebiutowała jesienią 2017 r. Na pomysł jej wprowadzenia wpadł dawny zarząd Banku Pocztowego jeszcze z Szymonem Miderą na czele. EnveloBank miał być nowym otwarciem w historii Pocztowego, który nigdy wcześniej nie kojarzył się z nowoczesnymi usługami i kierował swoją ofertę raczej do bardziej konserwatywnych klientów. Już wtedy były plany ujednolicenia marek, ale właśnie pod brandem EnveloBanku. Rezygnacja z tego logo może zaskakiwać.