Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
100 nowych partnerów programu Where You Shop Matters. Visa pomaga w cyfryzacji MŚP

Program uruchomiono w lecie 2020 roku. Dotychczas z pomocy skorzystały ponad 2 miliony firm w całej Europie

Visa ogłosiła dzisiaj, że ponad 100 partnerów w Europie dołączyło do inicjatywy Where You Shop Matters. Ma ona na celu wspomóc właścicieli małych firm w cyfryzacji ich biznesów. Szczególnie chodzi o pomoc w przenoszeniu działalności małych i średnich przedsiębiorstw do internetu, co ma zawiązek z pandemią Covid-19. Visa pracuje na przykład wspólnie z platformami internetowymi i elektronicznymi platformami sprzedażowymi nad tym, aby małe sklepy mogły sprzedawać w sieci przy minimum kosztów i wysiłku.

Przeczytajcie także: Visa rusza z programem crypto API

Program uruchomiono w lecie 2020 roku. Dotychczas z pomocy skorzystały ponad 2 mln firm w całej Europie. Docelowo wsparcie ma otrzymać 50 milionów MŚP na całym świecie, w tym 8 mln w Europie.

Z badania przeprowadzonego przez Visę, wynika, że w całej Europie, aż 65 proc. małych firm z niepokojem patrzy w przyszłość. Wiele z nich zmaga się ze skutkami lockdawnu. Przedsiębiorcy przenoszą więc działalność do internetu, jednocześnie przekonując się do korzyści, jakie niosą ze sobą płatności cyfrowe. Zebrane przez Visę dane pokazują, że w ponad 10 krajach w Europie, sprzedaż online wzrosła o 20 proc., a osiem na dziesięć transakcji odbywa się w sposób zbliżeniowy.

Przeczytajcie także: Visa wdraża nowe usługi dla instytucji finansowych

Visa zwiększa zatem zasięg swojej kampanii Where You Shop Matters i apeluje do klientów, aby robili zakupy w lokalnych sklepach i wspierali tym samym małe firmy w swoich społecznościach. Przykładami takich lokalnych kampanii są Champion Green (Irlandia), Smart SME (Turcja) czy Fiver Fest (Wielka Brytania).

Visa wspiera też przedsiębiorczość kobiet. W Polsce została partnerem nowego projektu fundacji Kobiety e-biznesu "TOP Women w e-biznesie". Jego celem jest edukacja uczestniczek w zakresie rozpoczęcia działalności gospodarczej i korzystania z najbardziej potrzebnych narzędzi do prowadzenia biznesu online. Visa jest też partnerem strategicznym przygotowywanego przez cashless.pl Rankingu najbardziej wpływowych kobiet branży płatniczej 2021 r. Premiera rankingu już w najbliższy poniedziałek, 8 marca o godzinie 12.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies