Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank udostępnił nowy serwis transakcyjny. Przeznaczony jest dla klientów korzystających ze smartfonów, ale nieposiadających apki

Nowy serwis transakcyjny mBanku dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest uruchamiany

mBank poinformował swoich klientów o udostępnieniu nowej wersji swojego serwisu transakcyjnego. Został przygotowany przy wykorzystaniu techniki RWD, co oznacza, że dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, z którego korzysta klient. Jeżeli jesteście klientami mBanku, możecie sprawdzić jak to wygląda, logując się na swoje konto przez przeglądarkę internetową na smartfonie lub tablecie.

Przeczytajcie także: mBank rozszerza funkcjonalność mojegoID

mBank pisze w informacji do klientów, że pulpit nowego serwisu umożliwia przełączanie widoku produktów poprzez przesuwanie kolejnych kafelków w prawo lub w lewo, podobnie jak dzieje się to w aplikacji mobilnej mBanku. W systemie zapewniono zlecanie przelewów, przeglądanie historii transakcji przy pomocy filtrów czy sprawdzanie szczegółów poszczególnych operacji. Z informacji instytucji wynika, że w RWD przygotowano większość zakładek, choć część najrzadziej używanych wciąż jest w wersji pełnoekranowej.

Przeczytajcie także: Bramka mBanku wchodzi w duży e-commerce

Uruchomienie przez mBank serwisu transakcyjnego w wersji z RWD nie jest zaskoczeniem, bo instytucja już kilka lat temu zapowiedziała, że ma taki zamiar. Warto jednak przypomnieć, że wcześniej przez wiele lat była przeciwnikiem tej techniki. Przedstawiciele mBanku podkreślali, że klientom korzystającym ze smartfonów oferuje aplikację mobilną, która jest najwygodniejszym sposobem korzystania z bankowości na urządzeniach przenośnych. Apka mBanku należy do najlepiej ocenianych na polskim rynku aplikacji finansowych. Z różnych powodów część klientów wciąż woli jednak "bankować" na smartfonie za pomocą serwisu www.


KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies